Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Står still, bättre än att gå upp. Ska försöka hänga kvar här och rapportera varje vecka trots en stor operation den 10 maj då kommer jag bli stelopererad i nacken 🌺
Operationer med dropp och diverse mediciner renderar en viktökning...då vet du orsak & verkan...men viktigast är att allt går bra.
Nu vill jag "skryta "...imorgon kan det se annorlunda ut...men IDAG är jag GLAD
Pepp till alla övriga härinne
Hej ALLA och ber om ursäkt Jag firade min födelsedag i går 21/4 och GLÖMDE bort er alla först nu på morgonen kom jag ihåg jag missat lämna vikt
Var inte hemma ens....Firade min födelsedag på Österlen och mitt älskade Haväng i blåst och iskallt. Men blev en fin dag med mannen eftersom vi inte fick fira med barn och barnbarnet. God mat och fika utomhus hemma till kvällen då vi fortsatte fira vi två.
Idag en ny dag tillbaka till allvaret. Och tänk på matintag. Kommer med vikt nästa onsdag.
dodda Grattis i efterskott 🎶💐
Nu vill jag "skryta "...imorgon kan det se annorlunda ut...men IDAG är jag GLAD
Pepp till alla övriga härinne
Grattis Bella!
Hej ALLA och ber om ursäkt Jag firade min födelsedag i går 21/4 och GLÖMDE bort er alla först nu på morgonen kom jag ihåg jag missat lämna vikt
Var inte hemma ens....Firade min födelsedag på Österlen och mitt älskade Haväng i blåst och iskallt. Men blev en fin dag med mannen eftersom vi inte fick fira med barn och barnbarnet. God mat och fika utomhus hemma till kvällen då vi fortsatte fira vi två.
Idag en ny dag tillbaka till allvaret. Och tänk på matintag. Kommer med vikt nästa onsdag.
Varmt GRATTIS i efterskott ...
...vi måste få "fira" ibland.
Detta var igår...jag mår bra...känns gott att ha fått DET vaccinet och inte ASTRA
Trevlig helg på er allihop
Grattis Bella jag har också fått Pfizner och sambon fick det igår i Härnösand. Men vi fortsätter isoleringen. 💝
Jag var på kontroll för astman på vårdcentralen förra veckan. Jag fick med mig en blodtrycksmätare hem för registrering morgon och kväll under e vecka och det ser ut som ytterligare medicin fö det.
Det togs även lite prover då och idag dök detta upp med posten och det är nytillkommet så nu får jag lägga ytterligare en viktrelaterat biverkan i högen och försöka tagga till efter en tuff vecka, lära mig lite mer för att försöka stoppa processen ....
Bariatri! Jag har 3 bekanta som tagit sig ur en sådan situation. De hade det inte lätt, men med envishet gick det. Jag minns inte var du bor. men är det i Västernorrland tycker jag att du ska be om remiss till Österåsens hälsohem. Ja du kan be om det även om du bor i en annan region. Jag har varit där av andra anledningar men har sett hur folk somtom gått på insulin, kunnat dra ner på medicinen och de som låg på gränsen som du blev helt fria.
Jag funderar själv på att be om remiss pga att jag behöver en uppryckning allmänt. Jag går jättedåligt efter höftoperationen och har usel balans, men det är jobbigt att komma sig för att träna hemma.
19/5 får jag min andra spruta, så i mitten av juni borde jag kunna röra mig mer bland folk. Då har jag täkt börja träna på ett gym som ligger bara 800 m hemifrån. för 199:-/månad får man träna alla dagar mellan 8 och 14 och det är väldigt lite folk då, så det borde passa mig.
Jag hoppas att du kan ta till vara de råd du får på diabetesmotagningen och jag önskar dig all lycka i kämpandet.