icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser våren 2021 Avslutad

Veteran
8081 inlägg
10 januari 2021 09:56

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 2 juni 2021 21:38
    dodda skrev den 30 maj 2021 20:57

TACK  snälla BELLA för fina ord wink Korta möten men lika roligt har det varit varje gång någon gång skall vi kunna få till ett längre möte.

Hoppa ni är nöjda med nya Skåne Husbil. 

ja, Dodda vi är riktigt nöjda. nu går vi igenom henne från minsta skrymsle så vi har koll på läget. 

Igår tog fjällgubben ut heltäckningsmattan...för sånt vill vi inte ta över. Under mattan var det ett fint golv.

• Utmärkt medlem
    501 inlägg
    2 juni 2021 22:46

Även här har det varit en tung vecka med allt för mycket snarr och chips. Varför trycker man i sig det när det enda som händer är att man mår dåligt efter? Det är ju så korkat. Aja, nya tag på direkten! Korta mål är enklare att uppnå än långa, så mitt närmaste mål är EN bra VECKA! Planen imorgon är gymmet direkt efter lämning på skola /förskola och därefter åter ut i landet och gräva (finns det något mysigare....). 

En dag i taget! Mitt nya motto! 

• Veteran
    2322 inlägg
    4 juni 2021 07:11

här försöker man få till de. Men smärtan varje morgon inte kul.  Men jag vet vad som gäller,måste dit heart Var lämna prov i går för mitt multaq. Så får se vad läkaren säger. 

• Utmärkt medlem
    501 inlägg
    4 juni 2021 20:34

Är man automatiskt med nu nästa period eller ska man anmäla sig någonstans? Vill gärna hänga med från start denna gång 🙂

• Veteran
    8081 inlägg
    4 juni 2021 20:50
    zaga skrev den 4 juni 2021 20:34

Är man automatiskt med nu nästa period eller ska man anmäla sig någonstans? Vill gärna hänga med från start denna gång 🙂

Du är med bara du lämnar vikt varje onsdag!

• Veteran
    2322 inlägg
    5 juni 2021 09:20

nu fått tid till hjärtmottagning 6 juli. Så får jag se va dom säger. Bra de har koll heart

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    6 juni 2021 16:00
    pralin skrev den 5 juni 2021 09:20

nu fått tid till hjärtmottagning 6 juli. Så får jag se va dom säger. Bra de har koll heart

Alltid bra att få pumpen kollad - den behöver ju fungera ok för att man skall orka. Hoppas allt är som det skall vara då du besöker mottagningen heart

• Veteran
    4094 inlägg
    6 juni 2021 22:03

Jag hoppas ni njutit av den här helgens underbara väder.

• Veteran
    2322 inlägg
    7 juni 2021 09:54

tycker de varit för varmt. smiley

• Utmärkt medlem
    501 inlägg
    7 juni 2021 14:43

Min absolut svåraste tröskel för att gå ner i vikt är godis och chips. Jag är så slut på kvällarna och då tar jag ofta till en skål med något gott. Vet att detta inte är bra, men jag kan verkligen inte bryta denna dåliga cirkel. Har någon ett eller flera bra tips på vad jag kan göra? För vågen kommer aldrig komma ner till målvikt om jag inte bryter mönster 😢