Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
tänk nu går de inte sova heller, Somnar vaknar efter nån timme har hållit påså nu ett tag igen,verkar som de är värst på sommaren,jag behöver sova men ligger bara vrider. Ja får fundera vad de kan bero på.
Kanske prova att ta magnesium till kvällen? I perioder när jag sover dåligt så brukar de ordna upp sig lite efter ett par dagar med magnesium. Man får dock vara lite aktsam om man äter medicin som kan påverkas av magnesium. Kaffe kan också vara en bov för mig i perioder om jag dricker de för sent. Kan somna som vanligt och vakna mitt i natten och kan inte somna om riktigt.
äter magnesium men slarvar ibland. Men får försöka igen.
Oj, oj, oj vad jag blev rädd. Plötsligt kunde jag inte göra något med datorn. Jag har en trådlös mus som drivs av uppladdningsbara batterier och den brukar "tvärdö när batteriladdningen är slut, men nu kunde jag se markören röra sig men inget hände när jag tryckte på musen. Men så upptäckte jag att när jag slog litw p¨musen eller vänfe den så ändrades bilden på skärmen.
Hade 2 batterier som var nästan färdigladdade och satte i den och vips var allt sig likt!
Jag har ju en platta att kommunicera med men alla resultat ligger i datorn.
Jag känner någon som i morgon bitti kopierar över resultattabellen till reservdisken.
Jag tror att jag har någon automatisk kopiering till molnet, men HUR HITTAR MAN RÄTT PÅ DET SOM FINNS DÄR??????
Pust och stånk! God natt
Förstår att du blev "kallsvettig"...för det är mer jobb bakom än , vad de flesta tror.
En kopia är alltid att föredra.
Plus eller minus ? ..det beror på hur man ser det...
Jag vill, jag kan och jag förtjänar det! ☺️ Tack för dom orden Bella50. ☺️
Jag har en semestervecka, har mestadels bara slöat och tränat och det förtjänar jag! ☺️ Idag visade vågen äntligen lite mer minus - 0,6 kg, förhoppningsvis fortsätter det åt rätt håll. Har tränat ganska mycket senaste två veckorna och hoppas på att kroppen fixar att fortsätta med det.
varsågod Åsa79...och GRATTIS till minus. inför midsommar är det extra gött
Min nya strategi var inget att ha! Jag studsade tillbaka till vikten jag hade för 2 veckor sen.
Dags för nya tag!
-8.9 blev det till midsommar, inte riktigt -10 kg, men jag är jätteglad 😃🙋♀️
Men det är långt ifrån klart så nästa målsättning blir -10 kg till julen då!
-8.9 blev det till midsommar, inte riktigt -10 kg, men jag är jätteglad 😃🙋♀️
Men det är långt ifrån klart så nästa målsättning blir -10 kg till julen då!
Wow! Bra jobbat! Jag har gått mer upp än ner senaste tiden. Men det kanske är påväg att vända.
Massa pepp och fortsatt lycka till med nästa mål! ☺️
För mig har vikten stått still fler veckor tyvärr, inte bättre blir det över midsommar....tar tag i vikten vi nästa omgång. Sall på stor fest i Oktober så till dess skall 4 kg bort verkar inte mycket men för mig är det svårt att komma ner dom sista kilon.
TREVLIG MIDSOMMAR HELG TILL ER ALLA.