icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Lag RÖD hösten 2012

Mycket engagerad
408 inlägg
2 september 2012 21:44

Här kan vi i lag RÖD ha vår knutpunkt. Nu ska här kämpas! Någon som kan tänka sig att ta på sig ansvaret för att lämna in lagets vikter varje vecka? Ska bli skoj att lära känna er alla lite mer under hösten.

• Engagerad
    74 inlägg
    3 september 2012 21:46

Tjooo ....Här trilla en till lagmedlem in ^^ Håller med dig ska bli jätte kul att lära känna alla!!!! Jag kan rapportera in vikten varje Onsdag!!! :) Inga problem :) Förra gången jag var med så gjorde dom i det laget så att dom skrev en lista med allas namn & sedan kopiera man listan & skrev själv i sin vikt.... Sen lämna den som skrev i sin vikt sist in listan ... Men som sagt jag kan rapportera in listan varje vecka NP :) Nåväl kan du inte berätta lite mer om dig själv Mezca ....hur du hamna här osv :) Peppkramar// Sussi

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    4 september 2012 12:14

Hej!! Toppen att du kan lämna in våra vikter! Hämnade här mest för att få lite tips och råd för att gå ner i vikt och så gör det så mycke när man får massa pepp av alla andra. Har kört LCHF till och från i flera månader,men får ju inte alls samma resultat som så många andra får. Tränar regelbundet 2-3 gånger/vecka.Mest jogg/löpning men också på gymet. Bor i Uppland,Öregrund. Själv då vem, varför? Peppis!!!

• Mycket engagerad
    301 inlägg
    4 september 2012 12:35

Ny omgång av bl nu då, min höst börjar lite tungt, då jag i söndags miste min lillebror. Jag tänker dock hänga med i bl höst ändå mest för att inte tappa fokus totalt med kost och motion nu när jag måste hantera sorgen efter Linus också. Susssiii: tack för att du tar på dig ansvaret att lämna in våra vikter på onsdagar. och välkommen till lag röd. Mezcal: härligt att vi fick vara i samma lag precis som vi önskade.

• Mycket engagerad
    301 inlägg
    5 september 2012 09:25

Mimmiw thea77.....60,7 thesj454 Mezcal88 misskp Fordgirl Susssiii Esme AnnetteP Trikz Oförändrat denna veckan för mig, hoppas ni andra har minus på era vågar.

• Engagerad
    74 inlägg
    5 september 2012 11:22

Hej igen!!!! Mezcal: Du verkar vara igång bra ... Med lite tålamod så kommer vikten säkert snart börja minska som alla andras!!! Tycker du verkar vara otroligt duktig !!!! Jag hamna nog här av en slump :) Jag kolla runt på olika sidor & jag tror jag såg någon länk på FB som tog mig hit... Jag tänkte ...Ja jag får väl försöka IGEN då.... Har alltid varit överviktig & skolan måltavla för mobbning :/ Men nu har matdagboken & en helt underbart fantastisk sambo hjälpt mig hit där jag är idag med ca - 24 kg minus & 7 - 8 kg kvar att gå ner :) Thea77: Det är absolut ingen fara det gör jag så gärna så.... Ska bara nämna en sak....Ni får inte tro att jag glömmer lämna in vikterna om kl är 23:45 ...Jag väntar bara så länge som möjligt om inte alla lämnat in sin vikt! Jag börjar undra lite vart alla håller hus ^^ Nåväl ...Nu jäklar kör vi :D Peppkramar /Sussi

• Engagerad
    74 inlägg
    5 september 2012 12:47

Mimmiw thea77.....60,7 thesj454 Mezcal88 misskp Fordgirl Susssiii.....67,3 Esme AnnetteP Trikz Jag vet inte vad jag rappotera in för vikt i "premiären" men min vikt har pendlat så mkt nu så vi får se...det är inget plus iaf :)

• Mycket engagerad
    163 inlägg
    5 september 2012 14:34

Mimmiw thea77.....60,7 thesj454 Mezcal88 misskp - 62,5kg Fordgirl Susssiii.....67,3 Esme AnnetteP Trikz Hej tjejer, tänkte bara presentera mig själv lite. Gick från nyår till Juli ner från 68,5 till 60 (165cm) och var till och med nere på 59an och nosade någon morgon. Men sen har jag tappat motivationen lite under sommaren så har sakta krypit upp till över 62kg igen. Så nu gäller det att skärpa sig så att det inte flyger upp ännu mer så att jag når mitt mål 58kg till December är det tänkt :) Pepp till er alla!

• På gång
    14 inlägg
    5 september 2012 21:24

Mimmiw thea77.....60,7 thesj454 ...64,2 Mezcal88 misskp - 62,5kg Fordgirl Susssiii.....67,3 Esme AnnetteP Trikz

• Engagerad
    74 inlägg
    5 september 2012 21:35

Väntar lite med att lämna in vikterna.... Kom igen nu kära lag medlemmar.... :)

• Engagerad
    65 inlägg
    5 september 2012 21:51

Mimmiw thea77.....60,7 thesj454 ...64,2 Mezcal88 misskp - 62,5kg Fordgirl Susssiii.....67,3 Esme.....62,0 AnnetteP Trikz