Mycket engagerad
408 inlägg
Här kan vi i lag RÖD ha vår knutpunkt. Nu ska här kämpas! Någon som kan tänka sig att ta på sig ansvaret för att lämna in lagets vikter varje vecka? Ska bli skoj att lära känna er alla lite mer under hösten.
Vikterna är nu inlämnade.... Natti natti på er alla :)
Missade hela tråden =P Men nu vet jag vart den är. Till nästa vecka =))
Trikz du hinner lägga. In din vikt i BL tråden.
Havet jag har laggt in den där. Men nästa vecka kommer jag lägga in den här nu när jag har hittat er =))
Tänkte att ja skulle presentera mig lite. Jag har haft vikt problem större delen av mitt liv. 2010 upptäkte jag lchf när jag hadde några kilon kvar efter graviditeten som vägrad släppa. Gick ner en del. Efter 4 månader blev jag gravid i gen. I Juli 2011 kom hon. Jag hadde då gått upp 26kg. Efter 10 månader hadde jag gått ner alla grviditets kilon. Efter ett år -30kg. Nu har jag ca 8-10kg kvar att gå ner. Hoppas att få bli av med sista kilona nu! Nu kör vi!!
Hej Trikz! Vad kul att du hitta hit! :) Måste säga att det är jäkligt strångt gjort av dig & gå ner så mkt efter dina graviditeter!!!! Lycka till med resten av din viktresa!!! :) Pepp pepp
Kul att de flesta hittat hit till tråden nu. Spännande att se hur vi hamnar i utmaningen denna veckan. Jag hänger med i utmaningen, men kommer förmodligen hålla en lite låg profil i tråden just nu. Jag läser det som skrivs dock, även om jag kanske inte kommer skriva så mycket just nu i tråden, men jag kommer igen snart. pepp pepp till er alla.
Tack susssiii =))
Kul att de flesta av lag röd hittat hit=) Nu ska vi kämpa!! Thea förstår dig fullt ut om du håller låg profil,det får du absolut med tanke på vad du just nu går igenom.Stor KRAM till dig och ett JÄTTEPEPP till alla!!
Sorry att jag inte skrivit in veckans vikt här,lämnade den i huvudtråden . Men den är 85,4 kg