Mycket engagerad
408 inlägg
Här kan vi i lag RÖD ha vår knutpunkt. Nu ska här kämpas! Någon som kan tänka sig att ta på sig ansvaret för att lämna in lagets vikter varje vecka? Ska bli skoj att lära känna er alla lite mer under hösten.
V. 39 viktställning Mimmiw thea77..... thesj454..... Mezcal88.....86,7 misskp..... Fordgirl..... Susssiii.....65,5 kg Esme.....63 kg AnnetteP..... Trikz..... Bara 0,7 kg upp efter en veckas semester.Trodde faktiskt att det skulle vara mer.Kul med positiv överaskning=)
JÄTTEGRATTIS till vinsten Thea=) Superbra jobbat=)
V. 39 viktställning Mimmiw thea77..... thesj454..... Mezcal88.....86,7 misskp..... 63 kg Fordgirl..... Susssiii.....65,5 kg Esme.....63 kg AnnetteP..... Trikz..... Crap, har kommit helt av banan. Sjukt stressad i jobbet och reser mycket, har märkt att jag tar till mat för att kunna hålla energin uppe. Bättring utlovas!
Mimmiw thea77.....57 thesj454..... Mezcal88.....86,7 misskp..... 63 kg Fordgirl..... Susssiii.....65,5 kg Esme.....63 kg AnnetteP..... Trikz..... Nu har jag bara två kilo kvar tills jag nått mitt mål, har gått ner över 30 kilo i år.
Shit, helt galet bra Thea77!!! Är sjukt imponerad, grattis!!! Jag har kämpat som tusan och bara gått ner 5kg. 5kg till to go!
Blev en stund på gymet medans dottern hade sin gymnastik. Kändes i benen från gårdagens 4 km löpning,så det blev lite lugnt idag. Du är super duktig Thea =) PEPP till er andra också!!
Idag blev det en morgon löprunda på 3,7 km. Skönt att komma ut före frukost.
Hur går det för er allihop? Skriv gärna några rader hä så är det lättare att peppa varandra. Nu får vi ta ordentliga krafttag igen,för under gula linjen vill vi ju inte vara, eller hur? PEPP!!!
V. 40 Viktställning Mimmiw thea77 thesj454 Mezcal88 misskp Fordgirl Susssiii Esme....63,7 kg AnnetteP Trikz Var uppe tidigt så tänkte jag började med viktställningen, hoppas alla haft en bra vecka :D
V. 40 Viktställning Mimmiw thea77 thesj454 Mezcal88 misskp Fordgirl Susssiii.....64,7 kg Esme....63,7 kg AnnetteP Trikz