icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Lag RÖD hösten 2012

Mycket engagerad
408 inlägg
2 september 2012 21:44

Här kan vi i lag RÖD ha vår knutpunkt. Nu ska här kämpas! Någon som kan tänka sig att ta på sig ansvaret för att lämna in lagets vikter varje vecka? Ska bli skoj att lära känna er alla lite mer under hösten.

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    7 september 2012 11:11

Han bara en kort löprunda nu innan jobbet,men hade rätt högt tempo så det känns rätt bra ändå.Man ska ju variera=). Nu en sväng genom duschen sen mot jobbet. Lugnt där så tror ja åker hem lite tidigare=). Hoppas ni alla får en riktigt bra fredag!

• På gång
    13 inlägg
    7 september 2012 11:30

En fråga till er alla. Hur går ni till väga för att nå era mål?

• Engagerad
    74 inlägg
    7 september 2012 11:53

Mezcal: Låter som en helt underbar början på dagen!!! Ha en go helg!!!! Peppkramar!!! Trikz: Man bestämmer sig helt enkelt & sen kör man....Det låter så lätt....Men det är det ju inte...Tyvärr så finns det ju ingen enkel väg för att gå ner i vikt... Det är bara o kämpa på & räkna kcal (eller köra på med den "dieten" "livsstilen" man tror på) ...Försöka att röra på sig lite varje vecka/dag (beroende på vadan tror på) & ha en god portion tålamod! Vi i Lag röd eller iaf jag finns här i stöttar dig :) Massa Peppkramar & lycka till!!!

• På gång
    13 inlägg
    8 september 2012 09:53

Absolut men min fråaga var vilken väga har ni valt att använda er av för att gå ner i vikt?

• På gång
    13 inlägg
    8 september 2012 10:21

Så presis på hemsidan att vi ligger på andra plats inte illa =))

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    8 september 2012 23:05

Härligt kämpat=) !!

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    9 september 2012 21:32

Lite upp för mig på veckans vikt =(. Kör samma vikt på mig även nästa vecka.Kan inte lämna vikt då för jag är på Kreta då=) Mimmiw thea77 thesj454 Mezcal88 86kg misskp Fordgirl Susssiii Esme AnnetteP Trikz

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    10 september 2012 20:14

Känner mig riktigt nöjd efter kvällens löprunda på 3,6 km.Kom in i ett riktigt bra tempo så det bara rullade på. Trött som attan innan jag stack ut,men jag vann över latmasken idag=).

• Mycket engagerad
    301 inlägg
    10 september 2012 20:41

Mezcal; härligt när man vinner över latmasken. TRikz: Jag kallar min viktminskningsmetod för "en annan nyans av samma", det är precis som det låtar, en annan nyans av maten jag brukar äta, i mitt fall främst att dra ner på potatis,pasta och ris och ökar på grönsakerna, jag håller även lite koll på kalorierna, så de inte drar iväg allt för mycket. jag börjar närma mig mitt mål 3,5 kg kvar dit bara. snart gått ner 30 kilo i år, ofattbart.

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    10 september 2012 21:37

Superduktigt jobbat Thea=). Känner mig lite stolt över mig själv som kom ut på en runda. Lättare nu också när sambon jobbar dagtid och jag inte är själv hemma på em kväll med barnen. Pepp till alla er andra!