Mycket engagerad
408 inlägg
Här kan vi i lag RÖD ha vår knutpunkt. Nu ska här kämpas! Någon som kan tänka sig att ta på sig ansvaret för att lämna in lagets vikter varje vecka? Ska bli skoj att lära känna er alla lite mer under hösten.
Tackar. Det är mycket stoltheten över min viktminskning som håller mig ifrån att döva sorgen med mat eller alkohol. Tanken på att döva mig med alkohol har slagit mig flera gånger, men dels vet jag att att Linus skulle vara besviken på mig om jag gjorde det och dels vet jag att sorgen och smärtan är lika stor dagen efter.
Mimmiw thea77 thesj454 Mezcal88 86kg misskp Fordgirl Susssiii Esme AnnetteP Trikz 67.4
Helt rätt tänkt med alkoholen Thea=). Sorgen är svår att döva med den, mer än en kort stund. Ska ut på en löprunda idag också=). Dotra har gå,lunka&löp träning så då får man passa på sammtidigt=)
Mimmiw thea77 thesj454.....63,6 Mezcal88 86kg misskp Fordgirl Susssiii Esme AnnetteP Trikz 67.4
Mimmiw thea77 thesj454.....63,6 Mezcal88 86kg misskp Fordgirl Susssiii 65,5 Esme AnnetteP Trikz 67.4 Tjo alla...Ledsen om jag varit lite seg på sistone med o skriva här....Det har varit fullt ös hela tiden!!! Hoppas allt är bra med er!!! Ett minus på 1,8 kg den här veckan... Jag är toppen nöjd :D Peppkramar på er! Ps: Jag lämnar in vikterna så sent som möjligt ikväll !! Ds
Mimmiw thea77 thesj454.....63,6 Mezcal88 86kg misskp 62,5 Fordgirl Susssiii 65,5 Esme AnnetteP Trikz 67.4 Crap, måste skärpa mig!
Mimmiw thea77....58,5 thesj454.....63,6 Mezcal88..... 86kg misskp...... 62,5 Fordgirl Susssiii .....65,5 Esme AnnetteP Trikz ....67.4
Mimmiw thea77....58,5 thesj454.....63,6 Mezcal88..... 86kg misskp...... 62,5 Fordgirl Susssiii .....65,5 Esme.........63 kg AnnetteP Trikz ....67.4
Blev en löprunda idag också=). Tredje dagen i rad nu. Dottern hade fotbillsträning,så då passade jag på att ta ett par varv i spåret.Vilket resulterade i 4,7 km. Känner mig riktigt nöjd. Siktar på en runda lördag morgon innan slutpackningen. För nästa vecka blir det inte så mycke springa,då blir det mer simma.
Sänder in veckans vikter nu :) Natti natt på er alla ^^