Mycket engagerad
408 inlägg
VÄLKOMMEN till Lag SOLGUL!
Här håller vi Solgula till!
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Vi har ett gemensamt ansvar för att resultaten blir överfört till Biggest Loser- tråden varje vecka. Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.
- Vikten in senast på onsdagar! Man får ha vilken dag som helst!
- Är man först på plan så kopierar man listan i forumstråden!
- Eller kopierar senaste listan som ni gjort redan
- ibland är det svårt att kopiera skriv in eran vikt så lägger nån in den till listan.
- sista personen på onsdag lägger över listan till Biggest Loser tråden, se länk ovan!
- man kan göra denna tråd till en aktiv tråd och inte bara vikt inlämningstråd om man vill.
- Det som alltid skall stå på listan är vad vågen visar och inte tex -0,5 kg då kan det bli en massa fel.
- Varje vecka kommer det in resultat i BL tråden, I slutet av månaden kommer den som gått ner mest att få 6 mån plusmedlemskap.
Lag Solgul:
biggnan1e | --- | |
mosel | 78,4 | --- |
Klaraelv | 72,5 | --- |
Länk till Hemsidan:
https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2020/home
61,9 kg . Jag ska röntga huvudet till att börja med.
Jaså? Hoppas du får göra det snart då och att det går bra.
Lag Solgul vecka 33
mosel 78,4.....81,9
biggan1e 62,3....61,9
lägger över listan
Hur mår du Biggan? Jag hoppas du känner dig bättre.
Det började bra men nu har viktminskningen pendlat senaste veckan men det är i alla fall på minus när jag jämför idag med förra onsdagen.
Lag Solgul vecka 34
mosel 78,4.....80,5
biggan1e 62,3....
Väntar med att lägga över listan tills ikväll eller imorgon bitti om du har en ny vikt att rapportera.
Hur mår du Biggan?
Jag har helt glömt bort detta. Lägger över listan nu.
Lag Solgul vecka 35
mosel 78,4.....81,7
biggan1e 62,3....
Hur är det Biggan? Har inte hört något från dig på några veckor nu. Jag hoppas du mår bra.
Lägger över listan.
Lag Solgul vecka 36
mosel 78,4.....80,9
biggan1e 62,3....
Hur är det Biggan? Jag kom helt av mig med matdagboken och att väga mig tyvärr. Denna vecka står det 83,1, har tyvärr gått upp igen
Jag blir orolig när jag inget hör från dig Biggan. Hoppas du mår bra.
Denna vecka 43 är min vikt 81,0
Jag startar nu en ny tråd Solgul hösten 2020, välkommen dit