icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Januari!!! Tråd stängd

Mycket engagerad
330 inlägg
21 december 2013 08:51

Då kommer här anmälningstråden till Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 jan - 31 jan kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 dec och du är med! Om du vill kan du redan idag gå in och fylla i din mailadress så kommer en liten påminnelse den 30:e. (Du kommer då också få en påminnelse inför varje veckoregistrering) Ni var många som verkade intresserade när jag frågade förra månaden, så jag hoppas ni alla hänger på. God jul och gott nytt år!

• Veteran
    2214 inlägg
    29 januari 2014 15:17

Zita48: Det är bara att kämpa på! Jag lyckade gå ner i veckan 0.5 kg trots att jag varit sjuk och inte kunnat träna som jag vill. Hoppas det blir bättre till veckan :)

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    31 januari 2014 06:04

Härligt det blev ett minus den här veckan också!!! Skönt med en hel månad med minus, även om de inte varit så stora varje vecka men det går åt rätt håll. Ha en bra helg allihopa, vi ses i februariutmaningen!!! Tack mufflon för ditt jobb du lägger ner på oss andra!!!

• Mycket engagerad
    194 inlägg
    31 januari 2014 08:17

Sådär! Inte mycket ner, men ändock ner. Hoppas att denna trend håller i sig!

• Mycket engagerad
    189 inlägg
    31 januari 2014 09:21

Är fortfarande hos päronen så kunde både väga mig och lägga in vikten Sen är det ändå inte säkert att mitt bredband är igång än Jag har ingen vanlig bredbandsoperatör så jag vet inte varför det ligger nere men kunde i alla fall ge en vikt inför nästa månad sen får man se om man kan regga

• På gång
    18 inlägg
    31 januari 2014 09:43

Registrerade mig för utmaningen för februari, vikten 122.4 kg. Hoppas det ger mig en liten pepp. Hepp pepp till er alla där ute som kämpar.

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    1 februari 2014 08:20

Nu ligger alla veckans listor ute :) Det är en resultatlista för vecka 5, en resultatlista för hela januari och en startlista för februari! Grattis till alla som har gått ner i vikt och stort grattis till veckans vinnare och månadens vinnare!! Nu stänger vi den här tråden och flyttar över till Viktutmaning 2014 - Februari