icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning till medlemmar (-2010 kilo i år)

Engagerad
56 inlägg
28 januari 2010 23:32

Hejsan

Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.

Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.

Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.

Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.

• Engagerad
    76 inlägg
    30 december 2010 17:29

Jag är inte säker annerhe det verkar dött av :( 59.2 är ju som sagt en hel del mer än vad du satte som målvikt! Min vikt är iaf 70kg och slutvikt för i år.

• Mycket engagerad
    215 inlägg
    1 januari 2011 15:31

ja det har inte varit mycket ös i den de senaste månaderna. lite synd. ja det har blivit så, dock bara runt 5 kilo mindre än jag satte som mål, och det beror på att gallstensbesvären gör det lite svårt att äta ordentligt. det blir bra när jag blir opererad, vilket jag hoppas inte dröjer allt för länge. god fortsättning på dej