Värme..!
Det finns två ställen där jag trivs just nu, på kontoret (AC) eller i trädgården. Specifikt här:
Det är för varmt för att äta mat, jag lever på flytande föda, drick-kvarg, yoghurt, fil, mjölk ...
Jag är inte gjord för den här värmen, jag produ...