Värme..!
Det finns två ställen där jag trivs just nu, på kontoret (AC) eller i trädgården. Specifikt här:

Det är för varmt för att äta mat, jag lever på flytande föda, drick-kvarg, yoghurt, fil, mjölk ...
Jag är inte gjord för den här värmen, jag producerar min egen värme i övermått tack så mycket.
Nästa vecka ska det bli drägligare, jag hoppas innerligt att det kommer regn snart för IBC-tankarna behöver fyllas på. Det går åt mycket i växthuset just nu. Allt växer, åt alla håll.
Hoppas det är drägligare där ni är!
Hur hanterar ni värmen?
Gillar
Kommentarer
-
Jag undviker direkt sol...
Missar, dock att dricka tillräckligt.
Mysigt med pooltaket.
Där går det ju att ligga... Länge 👏👏
-
I solen går det inte att vara, och om det ska bli över 30°C är poolen enda stället där det är drägligt att vara människa

Paula nästan bor där

-
Smart med pooltak..Säkert nödvändigt i det småländska höglandet. Här i havsbandet har vi det svalare.... några å tjugo mitt på dagen men det gäller även för mig att dirigera om vovvepromenaderna till rätta tider så det blir drägligt för någon som har päls.
-
Absolut nödvändigt med tak när man har en 8-åring som vikarierar som sjöjungfru

Det måste vara jobbigt att ha tassar på asfalt nu, med det kanske är hundvänligare vägar där ni är BirtheX?
Logga in för att skriva en kommentar.