Rapport från växthuset
Godmorgon från växthuset!
Det börjar dyka upp tomater på plantorna, små pumpa-anlag, och gurkor. Det kan bli lite potatis också.
Jag är långt ifrån säker på vad jag gör, men till och med jag börjar inse att det nog var en riktigt bra idé att...