Veteran
5155 inlägg
Så är vi på gång igen med en ny period !!! Min förra slutade dåligt, hoppas att det blir en trevligare period nu när våren är på gång !!! Välkomna alla som vill vara med. Här fastar vi 2 dagar i veckan. Kram !!
Jag har t.o.m. fuskat med fastan dom sista veckorna :( Men imorgon så blir det fasta igen!!!
Jag är på - började för ett par månader sen, det funkar kanon! 9 cm mindre i midjan och 4 kilo nedåt på vågen :) Mår oförskämt bra av detta :)
Jag fuskar och fastar tre dagar i veckan just nu... ...detta efter att vågen hade fastnat i samma läge över två månader. I morgon fastar jag igen, sen är det vägning på fredag. Spännande! :-)
Jag hänger gärna på en period till. Har gått ner 5 kg sen i julas så skulle vara jätteglad om jag kunde ta 5 kg till. Fastedag i morgon:)
Jag vill hänga på, har aldrig lyckats få till 5:2 under längre perioder men hoppas kunna börja nästa vecka....
Denna veckas fastedagar är över, körde måndag och onsdag. Hade en mycket tuff onsdag - tror orsaken är att jag brukar köra mån/torsdag. Då får jag 2 normala dagar emellan. Nu blev det endast 1 och dessutom ett zumbapass. Men jäklar vilken energi jag får av träning på fastande mage. :) Hur går det för er andra?
hej jag är med också. Men undrar om det är någon mer som får väldiga hopp på vågen. Den har efter ca 2 veckor med 5:2 börjat att gå neråt, men kan hoppa upp igen t.o.m. 1,4kg och sedan ner åt ännu mer. undrar varför kroppen gör sådana skutt på vågen. Blir förstås glad då jag nu sett siffror som varit långt borta. Såg 113,5 igår men efter att haft en ätardag igår så var det 114,7 idag. Ej kul, är det de kolhydraterna jag åt eller att jag åt ganska sent? Kul att det händer nått ändå. Pepp till alla.
Fastedag här också och vägdag i morgon. Önskar verkligen att få lite minussiffror. De senaste tre veckorna har jag stått och stampat runt 81,8 kg. :)
Fastedag här oxå. Gillar dom nuförtiden. :-) Imorgon vägning. Spännande! Kör ju 4:3 nu... Eftersom det inte hände nåt på alldeles för länge.
Hej igen, Började 5:2 i januari efter att ha läst lite i den andra tråden. Det har gått några veckor och totalt har jag gått ner ca 6 kg. Nu är jag nere i 85,7kg och är så glad när jag ser något på 85, för det var där jag låg innan semestern och en alldeles galen godishöst. Skulle önska väga 79kg, helst mindre men det är ett bra nästa mål.