Veteran
5155 inlägg
Så är vi på gång igen med en ny period !!! Min förra slutade dåligt, hoppas att det blir en trevligare period nu när våren är på gång !!! Välkomna alla som vill vara med. Här fastar vi 2 dagar i veckan. Kram !!
Yes, efter 3 veckor stillastående blev det -0,6 kg denna vecka, Härligt. Lilltuss: Funderar också på att börja jogga, har en slinga i skogen precis bakom knuten fast tyvärr är det nog alldeles för blött än. :) Nu stundar helg igen, det är fasligt vad fort tiden går. Ha en skön helg allihop. :)
Kan inte äta lika mycket och blir mätt fort. Känner ni andra samma?
Yes. Och inte lika hungrig.
Den här vecka tar jag paus både vad gäller 5:2 och träning. Bättre så än att tro att det ska funka och slarva hela tiden. Vi har inventering på jobbet med extrapersonal som äter med oss (jag lagar maten). I morgon kommer vår älskade dotter hem från universitetet och ska vara hemma hela påsken. På torsdag kommer min allra äldsta kompis, vi lärde känna varandra för 47 år sedan när vi var fem år och gick på balettskola. Vi har inte träffats sedan i somras så det blir nog både sent och "tidigt". Sedan är det ju påskfirandet med mina föräldrar, så jag tar paus och tänker inte ha dåligt samvete. Nästa tisdag 22 april kör jag igen. :) Lycka till alla ni andra som fastar. :)
Tredje fastedagen i går, går bra! Inga direkta framsteg på vågen, -0,4, men ett minus är ett minus :)
Det gör du rätt i Lassas!
Hur går det med ert fastande, kära forumkompisar!? Det är väldigt tyst här tycker jag! :-) Det är ju torsdag, dvs en klassisk halfvastedag för oss galningar som frivilligt väljer att göra detta! (Haha. Skämt! Jag tycker inte det känns jobbigt längre...) Hur går det för er!? I morgon är det fredag, alltså min vägdag. Det går segare nu, märker jag. Antagligen för att jag inte är så långt ifrån min målvikt. Det är ju mycket lättare att gå ner mycket om man väger mycket. PEPP; PEPP; PEPP
Jag körde fastedag mån och ons den här veckan istället. Det går neråt sakta men säkert på vågen i alla fall. Pepp till alla och ha en riktigt skön påsk!
Glad påsk på er alla i denna tråden, själv fastar jag bara 1 dag numera och finns i en annan tråd, fast jag fastar faktiskt idag också, så här innan påsken.
Har fastat för andra dagen denna vecka. Jag har balans på min vikt vilket är mitt mål just nu.