Veteran
5155 inlägg
Så är vi på gång igen med en ny period !!! Min förra slutade dåligt, hoppas att det blir en trevligare period nu när våren är på gång !!! Välkomna alla som vill vara med. Här fastar vi 2 dagar i veckan. Kram !!
Lite segt går det nu. Inga problem med att låta bli att äta egentligen (eller vad man ska kalla det), men tankarna i huvudet tar liksom lite fel riktning.
Jo... här ekar det visst tomt nuförtiden. Själv har jag fått in fastedagarna på rutin, tänker knappt på dem, de är inte ett problem... Har just bestämt mig för att fortsätta PF i samma tempo fram till mitten av juli, då vi ska på "All Inclusive Semester". Kommer förmodligen att ligga lite under min målvikt innan resan... men... *hehe* ...inte efter. PEPP till er alla!
Jaha... fastar idag. Söndag, tisdag & torsdag denna vecka. Hur gör ni andra? :-) *PEPP*
Jag kör idag!
Fastedag för mig också :)
Fastedag för mig med idag och jag är redan hungrig haha!
Keighlee Det är bara att stå emot ♫ i morgon är en annan dag♫ ;)
Fastedag igen, jisses vad tiden går, nu har vi redan avverkat halva maj. :)
Yes! Halva maj har snart gått... det är NÄRA bikinisäsongen nu! :-) Själv tänker jag köra stenhårt till i juli, då det är "all inclusive semester". :-) Ska bli spännande att se vad jag väger när jag åker... och när jag kommer hem. *haha*
Fastar med idag och jag har insett att jag nästan mår som bäst med avseende på mat de dagar jag fastar, knasigt egentligen! Är det någon som har erfarenhet av av att fasta 3 dagar i veckan ist för 2? 4:3 alltså..? Min vikt står gjuten och vill inte röra sig neråt så känner att jag måste testa något nytt nu! Många säger att detta antagligen är den vikt som min kropp "vill" ha, men det vill ju inte jag! haha