Veteran
5155 inlägg
Så är vi på gång igen med en ny period !!! Min förra slutade dåligt, hoppas att det blir en trevligare period nu när våren är på gång !!! Välkomna alla som vill vara med. Här fastar vi 2 dagar i veckan. Kram !!
Söndag, tisdag, torsdag här. :-)
Förra veckan blev det måndag, torsdag och söndag =) Den här veckan blir det tisdag, torsdag och antingen lördag eller söndag, får se hur det känns då =) lycka till allihopa, tycker det varit lite tyst härinne nu haha
Aaahhh, behöver förnyad motivation nu när vikten är där jag vill ha den. Vill ju fortsätta med periodisk fasta för att jag tror på att det är bra för kroppen. Men, har sviktande motivation just nu även om jag fortgpfarande kör mina två dagar i veckan.
Håller mig inom önskevikt så denna vecka blir det bara en fastedag.
Note to self: Inte försöka fasta "dagen efter"... ;-) (Men det var det värt - hade galet kul igår.)
Har legat lite lågt med fasta ett tag eftersom jag har laddat inför ett lopp: Sprang 1 mil idag så nu är det avklarat och jag ska ta tag i fastan igen. Så i morgon blir det fastedag!
Fastedag idag, behövs verkligen efter 5 dagars ledighet!!
Hallå, var är alla?!?!?!?!?
Ja vart är alla? Haha. Känns som den här gruppen dött lite! Jag fastade igår och det var riktigt jobbigt faktiskt! Hur går det för er?!
Jag fastar idag, spar mina 500 till i kväll och ska klara mig på kaffe och vatten tills dess.