Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Har varit ute o plockat ca 5 liter blåbär Det var både snårigt o
lite ont om bär Hade hoppats på lite mera Men att gå i skogen
är ju motion det med
Får se vad vågen står på på Fredagmorgon
Pepp i massor till er alla!!!!!
Blåbär...vad gott....om någon annan plockar åt mig.🌹👍
Jag plockar bara större bär som hallon och jordgubbar...eller svamp.😬
Bra motion vilket som.👏🌹👍
Vad jag har svårt att avstå de där goda jordgubbarna! Varför måste de ha så mycket kolhydrater i sig? Förhoppningsvis så blir det en kort säsong i år.
Imorgon tar vi tre aktiva barnbarn med oss till badet i Röstånga för att bada och umgås. Jag har precis gjort en stor kycklingsallad att ta med oss dit. Det ska bli trevligt hoppas jag. Nu är det sommar!
Kram på er alla kämpar och peppning!
Njut av jordgubbar med grädde under säsongen. Du behöver bara några stycken.
Det gör jag då och då. Jag är inte sååå...strikt men räknar kalorier också.
pepp 🌹👍
Idag hade jag veckans första dag på minus. Känns super duper. Åt sallad igår kväll, så det var nog skillnaden. Känner verkligen att den här tråden hjälper mig med pepp och inspiration. Kärlek & kämparglöd önskas er alla!
Grattis nimala. Då blir det spännande vid vägningen imorgon. 👏❤️👍
min våg är oxå snäll nu....och jag fick inte i mig mer än hälften av dagens kalorier.
Jag jag njuter för fullt. Pepp till oss 👍🌹
Veckans vikt 93,6.
28 grader i skuggan nu kl 8 - vad månde bliva?
Ta det lugnt i värmen och drick vatten!
Härligt babs2 grattis 👏🌹👍 det är ni som får det hetast om öronen idag ! 😆
katterna ligger i skuggan och flämtar redan ☀️😎🐱
Dagen med barnbarnen är över för denna gången. Det blev bara 2 st eftersom en skulle "hänga" med en kompis istället. Vi var två timmar på badet när de kände sig nöjda och då kördevi till Söderåsens nationalpark i Skäralid och intog den delikata kycklingsalladen. Efter lite jordgubbar hemma i trädgården var det dags att lämna gubben på golfbanan och sedan körde jag hem barnbarnen. Sedan blev det lite tid över för mig själv som jag utnyttjade till ca 1 timme på cykel i ett fantastiskt ljuvligt väder. Sitter just nu i trädgården och har ätit resterna från lunchen och så drar grannen igång gräsklipparen! Det borde vara förbjudet!
Imorgon är det tid för invägning och jag undrar om det finns någon senaste tid?
Lycka till alla.
Men jisses! Jag vägde mig en dag för tidigt! Vi får se hur jag gör i morgon, ev får dagens vikt stå kvar - det blev ju i ala fall -0,4 kg. I kväll blir det jordgubbar (15:-/L) och lite vin på altanen.