Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Min stod på 61,7 👍☺️
Härligt Pondus90 🌹👍😎
Idag var jag hos min läkare och fick för första gången i mitt liv börja med diabetstabletter. J-vla kortison. Nu hoppas jag att min motivation ökar att hålla på med strikt LCHF. Det är ju enda chansen att kunna komma ifrån den midicineringen i framtiden (hoppas snart så klart), samt att nedtrappningen av kortisonet ska hålla enligt planen. Det var ingen rolig dag trots fint väder. Hoppas det blir roligare ikväll när vi ska på Rickarums teater (amatör) i Djurröd.
Kram på er alla och grattis speciellt till Bella50 som verkar ha gått ner mest av alla.
Fortsatt peppning till nästa fredag. Vi tar en vecka i taget!
Jag har inte kunnat lämna min vikt tidigare Hoppas att det inte gör något
Veckans vikt 72.2
Bra Rogann 👏🌹👍
Ligger på minus.....😬
Vi har grillat goda spett med marinerade grytbitar och baconlindade champinjoner. DET är gott !!😋
Till det ett nytt test av grillat spetskål med en "dressing" på olja, vinäger, olja, rödlök, dill och äpple.
Kål och dressing är inget vi gör igen....men mätta blev vi. Till detta tog vi en jägermeister och rödvin.
Nu ligger jag minus på kalorisidan ...och har kvar fettkaffe, jordgubbar med grädde. 😳
måste få upp fett%
Det blir så ibland....ingen panik.👏🌹👍
Har bestämt mig för att testa Kickstart GI 28 dagar från 13/7. Lite nervöst, men jag måste göra något radikalt.
:-) Vad duktiga ni har varit i veckan!
Det ser ut som att Pondus90 är den som vunnit veckans utmaning, med en viktnedgång på hela 2,06%! Stort grattis! Hur gjorde du det?
Kommande veckor har vi deadline för viktrapport 23:59 på fredagen, så har alla fått hela dagen på sig.
Åh , vad roligt Pondus90. Varmt grattis 👏🌹👍
Grattis Pondus90