Veteran
8081 inlägg
Grattis Misslion!!! Jag rapporterar till Johan, så får du din vinst så småningom!
God Jul alla!
Har som målsättning att hålla vikten över helgerna men..............
Trevlig helg allihop!
Har upptäckt att det minskar bland hämtnigstillfällenpå Ica så nu har jag 3 kassar på gång. Den första imorgon och den sista på söndag före jul. Saknar att man inte kan se sista förbrukgsdatum nr man beställer så här. Är rädd att jag blir utan rökt\gravad lax om jag inte chansar. Så jag tror att jag beställer både till veckan före och söndag före jul. Lax kan man ju alltid äta!
Lax är jättegott i alla former tycker jag och smart att beställa redan nu.
Trevlig helg allihop!
Har upptäckt att det minskar bland hämtnigstillfällenpå Ica så nu har jag 3 kassar på gång. Den första imorgon och den sista på söndag före jul. Saknar att man inte kan se sista förbrukgsdatum nr man beställer så här. Är rädd att jag blir utan rökt\gravad lax om jag inte chansar. Så jag tror att jag beställer både till veckan före och söndag före jul. Lax kan man ju alltid äta!
Ica kallade tillbaka kallrökt lax p.g.a fel bästföredatum hörde jag.
Vet inte om det var överallt🤔
Vi fick därför ingen när det var 25:-/ förp. Det återkommer säkert.
I annat fall varmrökt vi själva numera.
Denna lördagsmorgon är en årsdag...
Idag är det 6 år sedan jag fimpade för gott...och det är verkligen gott att slippa den lasten.
Jo, jag frossade hela den jul-och nyårshelgen efteråt...men 5/1-15 startade jag min allra sista viktresa på 93 kg...huvva...det var min högsta någonsin.
Bra jobbat med att sluta att röka Bella50
Idag har tagit "viktbilder" för att ha att jämföra. De är aldrig roliga att ta nu i början, men vet av erfarenhet att det är desto roligare efteråt.
Blev en skit natt igen. Så de blev sitta uppe. Sen em tvätta jag lätt tvätta i torka på ett kick när man är på "hotell" . Snart kvälls mat. Blir köpe mat (tyvärr) orkar inte fixa i dag
Vill dela med mig av denna enkla , supergoda TACOpaj...utan pajskal
Hojta till om ni vill ha receptet ✌️
Vi hade mycket rester efter vår Tacosallad igår...så det var en lätt match idag.
Vill dela med mig av denna enkla , supergoda TACOpaj...utan pajskal
Hojta till om ni vill ha receptet ✌️
Vi hade mycket rester efter vår Tacosallad igår...så det var en lätt match idag.
Ser gott ut! Utan pajskal, kanske lchf style? Tar gärna receptet 😀
Den tekniken...jag skrev ner receptet...och vips ” försvann” det...orkar inte göra om nu...men det kommer