Veteran
8084 inlägg
Grattis Misslion!!! Jag rapporterar till Johan, så får du din vinst så småningom!
God Jul alla!
Har som målsättning att hålla vikten över helgerna men..............
Min vikt idag 77,35 kg!

Nu skall jag fortsätta med mitt pyntande hemma när jag har en ledig dag! Jobb Tors, lör o sön.
Ha en fortsatt bra vecka. Kram från ett grått Gotland!
I Sundsvall skiner solen och vi har 1 mm snö och 6 grader kallt. Vackert
Alla har rapporterat och nu finns första veckans resultat i huvudet! Tack scorpia för tipset!
Vad fint du har lagt upp det😊!
Hade du kunnat fästa den längst upp i den gråa rutan så att den inte försvinner i diskussionen?
Bra idé scorpia! Sagt och gjort!
@Babs2: Jag har funderat på om det går att använda ett googledokument i framtiden så att varje person uppdaterar sina egna siffror, så behöver du inte lägga in alla siffrorna själv.
Igår kväll tittade jag på Biggest Looser på tv, har inte följt denna säsongen alls. Jag funderar på om jag är för mesig med min träning. Hur mycket tränar ni andra? Planen var att fokusera mest på maten de första 10 kilona, eftersom jag vid tidigare viktminskningsförsök oftast försökt göra allt på en gång och sedan blir det ingenting efter endast några veckor.
Brukar se BL på tv och tycker att allt springande blir för mycket för de allra tyngsta.
Tack för tips om Google dokument. Men jag vill nog gärna ha sysselsättningen. Har gjort ett excel-ark som automatiskt gör beräkningarna.
Skrev ett inlägg om dålig natt och regn men klantade bort det och skonar er från att läsa, skriver inte om inlägget men sörjer vår lilla mm snö som nu regnar bort.
Här ligger det lite vitt i naturen...med betoning på lite.
Trevlig Helg på er därute.
ibland sitter lyckan i det lilla...✌️🥰
Hej Jag är mycket tacksam BABS om du vill ta ansvaret för oss att fylla i vikten, tekniskt sätt klarar jag tyvärr inte av det själv så vill gärna få det infört.För att inte röra till det .
TREVLIG HELG ALLA