Veteran
8081 inlägg
Grattis Misslion!!! Jag rapporterar till Johan, så får du din vinst så småningom!
God Jul alla!
Har som målsättning att hålla vikten över helgerna men..............
Ska försöka träna idag
har haft jobbig huvudvärk hela helgen så veckan blev inte riktigt som jag tänkt tyvärr
Heja heja 👏 👏 👏, blev påmind nu om att jag också ska försöka träna ikväll! ☺️
lite upp o ner här med. Kommer inte till skott men nåt. Nu finns de inget fel hemma. För mej är de fika bröd som är de som inte får finnas. Sen måste jag få till 3 mål mat om dagen. Men en dag i taget.
Tog fram bulle ur frysen till gubben men tog själv hallon och jordgubbskvarg till kaffet. Känner mig duktig
35 min styrke träning, check!😊
Det tog mig 21 dagar på kickstarts programmet innan jag testade styrketräningen....
Men bättre sent än aldrig och känner redan att jag kommer få träningsvärk!
I morgon är det onsdag och första vägning. Lycka till allihop!
Idag bokade cheferna akut in samtal med mig via internet där de sa rakt ut att det är jag de tänker ska sluta (trots att jag har jobbat längst inom staten) och orsaken är att de inte anser att jag klarar jobbet , att jag inte ens jobbar halvtid sa de, fast jag jobbar heltid och när jag ifrågasatte sa de att de inte tänkte diskutera det med mig. Att de inte tror jag kan prestera i nivå som alla andra i januari då det är tänkt att jag ska göra det efter rehabperioden. Det finns ju inga bevis, jag har gjort allt de sagt och som sagt igår och idag suttit hela dagarna med uppgifter hon lade på mig igår och det är så mycket, det är ca 60 mejl att gå igenom och handlägga ärenden och fler inkommer. Fruktansvärt otacksamt och de var totalt kyliga. Jag är chockad. Jag köpte en chipspåse ikväll, jag som inte ens brukar äta chips och vräkte i mig. Vet inte vad göra. Så ledsamt allting. Det här var ett totalt bottenår för mig.
Tog en timmes promenad på lunchen i alla fall. Får väl försöka ta nya tag.
Dagens vikt för mig är 69,1 kg🙂
Mosel: Usch vad tråkigt, du får kontakta facket, för det där låter inte riktigt rätt 😞 Jobbar själv statligt och man hör och ser saker som jag inte riktigt trodde inom staten 😏
Tråkigt Mosel att dom inte tror på dig.😕
Invägning idag och veckans vikt blir 70 kg, de går sakta neråt!
Vikt 2 dec; 90,3 = - 0.9
Så tråkigt och frustrerande för dig Mosel
Dagens invägning = 89,0 kg.