Veteran
8081 inlägg
Grattis Misslion!!! Jag rapporterar till Johan, så får du din vinst så småningom!
God Jul alla!
Har som målsättning att hålla vikten över helgerna men..............
Tyvärr kunde jag inte hålla mig till satta kcal i Julhelgen .Blev för stor frstelse för mig så jag har njutit av Julmaten.
Jag hänger med på nästa omgång . Och tar nya tag på 2021.
GOD FORTSÄTTNING ALLA
Hej alla och God fortsättning till er.
Tack så jättemycket, det trodde jag inte 🙂
babs2, jag vet inte om du fick mitt svar, men jag är gärna med på en fortsatt BL till våren.
Johan hälsar och gratulerar oss alla och inte minst misslion som har fått 6 månaders plusmedlemsskap.
Vi har nu startat utmaningen attta slut på julmat i kylen.
Nu har jag njutit av julmat och är rätt så trött på julmat också så imorgon blir det kalkon
tränat igen idag så jag kommer på rätt bana igen
även om jag ätit mer än jag skulle
vi syns igen efter jul 🎄
pepp alla
Ökat i vikt...som väntat med sill och Jansson , godis och noll koll på E%-balans eller kcal....men även rört mig en del.
Idag är första dagen på resten av detta året ( och början på nästa) ....en lika bra dag som någon annan att ta ett stadigt tag i tyglarna och visa vägen.
Jag kör 16:8 med kaloriunderskott igen. Nu kan jag detta med julmat....
Nästa ”festdag” blir Nyårsafton...men i mindre omfång , då vi är själva...och sedan kör jag igen tills jag är framme i mål.
Så här svullen i kroppen vill jag inte vara längre...blä🥴
Nu önskar jag er alla bra mellandagar och pepp inför nästa års BL.
ja nu gäller de att hänga på här. Nytt tänk . Fast jag har inte ätit så mycket annorlunda under julen, men nu måste till nåt annat.
Vågen har visst gått och gömt sig! Kan icke hitta den (hm) Dock känner jag att byxlinningen är trång, så jag har fått utdelning så att säga. Nu blir det lite hårda bandage igen. Vårens BL drar igång i mitten av januari. Jag lägger upp en anmälningstråd runt nyår. God fortsättning!
GOTT SLUT PÅ ER
Gott slut och gott nytt år
Alla utom kickan XL vill vara med i vår