Veteran
8081 inlägg
Grattis Misslion!!! Jag rapporterar till Johan, så får du din vinst så småningom!
God Jul alla!
Har som målsättning att hålla vikten över helgerna men..............
Hej på er alla...NU är jag här ...varit dålig uppkoppling idag...veckan har jag haft fullt upp här.
Här kommer min vikt 82.0 kg
Ursäkta Babs bättre sent än aldrig....
GOD JUL
8.30 startade vi med julefterrätten dvs för sambon risgröt, grädde, vaniljvisp, mandarinklyftor och saftsoppa gjord på Fun Light tropisk saft. Min bestod av lite risgröt, keso, vaniljkvarg och saftsoppa. Jättegott var det.
Snart blir det sill och ägghalvor, potatis till sambon, dopp i grytan med Gene tunnbröd och vörtlimpa och skinka. Till Kalle blir det saffransbulle, pepparkaka och saffranssnitt.
Nu ska jag kolla resultattabellen.
Dopp i gryta med vörtlimpa och Gene tunnbröd, skinka och rödbetssallad
Inlagd dill, ägghalvor rödbetssallad och Hallands fläder.
Grattis Misslion!
Grattis från mig också...även till alla er som hängde med men inte fick nåt pris.
Jag kommer igen...var så säkra...ger aldrig upp viktresan..
God fortsättning 🎅🎄🤶
Grattis till vinsten, Misslion❤️!
Och grattis till alla andra som var med på resan! Vi gjorde ett bra jobb😊!
Jag hoppas att julen var bra för er alla och att ni sluppit samarin idag🎄!
Grattis till vinsten Misslion!
God fortsättning på julen
ja nu får vi se framåt igen.
Grattis Misslion! God fortsättning allihopa! Hoppas att julen har varit bra. Jag ska ta nya tag efter helgerna.
Grattis Misslion!
God fortsättning allihop! Jag har hållt mig till min plan med sockerfria pepparkakor och fatbombs med saffran. Tillåtit mig att äta liberal lchf och "fuskat" med att äta några sillbitar och rödbetssallad.
I dag ska jag försöka att återgå till ketogen lchf med risk för undantag för rödbetssallad 😂