Veteran
8081 inlägg
Grattis Misslion!!! Jag rapporterar till Johan, så får du din vinst så småningom!
God Jul alla!
Har som målsättning att hålla vikten över helgerna men..............
SKA SKE
11 anmälda nu! Vi använder denna tråd till både resultat och att surra med varandra! Det är ju ingen ide att dela upp 11 stycken i lag! Nu kör vi och lämnar vikten som en tunn blå rök efter oss!
Ja, nu jä*lar ska vi stötta & peppa varann...hela månaden fram tills TOMTEN kommer....om vi varit riktigt " snälla", vill säga 🤗😀👍
pepp pepp allihop👍👍👍
Babs....en fråga ? ..var ser jag deltagarna ?
Några vet jag...men inte vilka alla är ...🤔vore ju kul.
Detta blir kul behöver all stöttning. Lätt för att flippa ut. Borde va lika ståndaktig som du Bella. Bella du får puffa på mig.
NU kör vi fram till JUL.
Bra, jag ska också skärpa mig nu! Ta nya tag! Pepp pepp allihopa
Vet inte hur man ser deltagare heller, Bella. På datorn kan jag se deltagarna som gjort bevakning på sidan men inte på mobilen.
Ja har kommit igång med kosten, den flyter på bra nu. Peppad på att komma igång med träningen också. Behöver stöttning för att nå mina mål.
Heja oss! 💪 👏 👏 👏
Dodda...jag har inte varit så ståndaktig emot de små bruna med ädelt tillbehör...du vet vilka.😏..men har bestämt att ändå få vara med....vid speciella tillfällen. Det har hänt 3 ggr...och då tar jag bara 4 st med en pytteklick på varje.
Jag funkar så på totalförbud att då kan jag istället börja frossa...så detta är en långt bättre strategi för just mig.
Jag har lite peptalk med mig själv..och kan lättare avstå helt har jag märkt.
Jag är övertygad om att detta kommer att gå bra för oss allihop.
Jämför er inte med andra...vi är alla unika och funkar så olika...men inspireras gärna av varann.
Återkommer med startvikt imorgon.
Lycka till därute ✌️😄
Nedan ser ni det allra första fotot på mig härinne...( Det har blivit lite fler efter det...😄 )
Nejdå..sa Johan på min tvekan till ett foto...du behöver inte visa ansiktet...men det tyckte han visst jag skulle i alla fall 🤔
Jösses, så nervöst men också kul det var när Johan ringde och jag blev månadens framgångare 2015
du är iaf dej lik. Får se om man vissar upp sig så där. Ja i morgon kommer sanningen då.
Jadå, bara lite äldre.
Jag lämnar min startvikt idag. Startvikt 91,2