Veteran
8081 inlägg
Grattis Misslion!!! Jag rapporterar till Johan, så får du din vinst så småningom!
God Jul alla!
Har som målsättning att hålla vikten över helgerna men..............
Ja tack Bella, nu har jag fått en del tips och tänkt igenom dem, men jag håller kvar vid tidigare tankar. Ser underbara Mamma Mia just nu är det reklam. Ha det bra om alihop.
Hej
nu är kylar och frysar fulla med mat inför jul och nyår men ......jag har lovat mig själv att fortsätta kämpa på och ska äta mindre och tänka mig för
vad jag stoppar i mig och även fortsätta träna under jul också
har tränat måndag tisdag torsdag fredag denna vecka och känner mig peppad att kämpa
Det här med viktprocent blir ju svårt när man väger mycket helt klart men då måste vi ju ha flera lag med uppdelat i vikter och det är ju betydligt svårare att få till
jag Hoppas mest på att få pepp att kämpa på
att vi alla har glädje och pepp att fortsätta /Lena
Härligt att du får till så mycket träning Lena 💪
Bravo Lena/barbro
När vågen går käpprätt...😲...utan att jag vare sig ätit fel eller druckit vin m.m.
Då gäller det att inte ge upp...tänka till vad orsaken möjligen kan vara 🤔
För 2 dagar sedan vägde jag hela 1,1 kg mindre...och för 2 dagar sedan fick jag så ont ( antagligen ischias ) ...med medicinintag...och inte så lite stress. Har fortfarande smärtor och en oro över vad det annars kan bero på?
Alltså, viktökningen har säkert sin förklaring i detta...jag kämpar vidare👍
Vi har väl som sagt inte varit uppdelad i olika grupper förut heller och det har ju funkat ändå. Denna "tävling" är ju inte på liv och död utan ett sätt att motivera varandra och att rapportera tycker jag gör att man själv också håller bättre koll på läget oavsett vad det står på vågen. Ju fler grupper, ju mer arbete att räkna och fixa.
Jag har känt mig lite nedstämd senaste veckorna. Det har varit så mycket med allt, strul på jobb och med killen och ute är det mörkt och halvmörkt i stort sett hela dagen. Jag har tappat motivationen för i stort sett allt tyvärr. Knappt ens orkat gå ut. Det känns som all luft gått ur mig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med allt. Tur att snart är det midvintersolstånd och ljuset kommer åter i alla fall så får man förhoppningsvis lite mer energi.
Du är långt ifrån ensam om att känna så mosel men det kommer ljusare tider...så vi får lyssna på råden.." håll i och håll ut" ✌️
När vågen går käpprätt...😲...utan att jag vare sig ätit fel eller druckit vin m.m.
Då gäller det att inte ge upp...tänka till vad orsaken möjligen kan vara 🤔
För 2 dagar sedan vägde jag hela 1,1 kg mindre...och för 2 dagar sedan fick jag så ont ( antagligen ischias ) ...med medicinintag...och inte så lite stress. Har fortfarande smärtor och en oro över vad det annars kan bero på?
Alltså, viktökningen har säkert sin förklaring i detta...jag kämpar vidare👍
Kroppen reagerar på konstiga sätt. Ta de lungt och håll ut med de som funkat tidigare. Kroppen försöker testa en ibland, håll ut.. För mig spelar hormonerna mig ett spratt med extra kilon mellan varven som sen bara försvinner, om jag håller ut. Sen tycker jag de kan påverka mycket tillfälligt från dag till dag om jag ex ätit något med mycket salt. Sen går de tillbaka. ☺️
Det var bara ett förslag, det är inget som folk behöver lägga för stor vikt vid. Allas åsikter räknas väl ändå, även om man inte behöver fullfölja dem😊?
Hursom. Har haft en ganska chill dag idag. Jag hann inte med en promenad i julstöket, så jag skippade frukost för att kompensera lite.
Det var bara ett förslag, det är inget som folk behöver lägga för stor vikt vid. Allas åsikter räknas väl ändå, även om man inte behöver fullfölja dem😊?
Ja scorpia, allas åsikter gills och jag har verkligen funderat på hur man skulle kunna göra, men .......
Fortsätt komma med. Ideer.