icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser fram till jul 2020, resultatrapportering

Veteran
8115 inlägg
14 november 2020 11:15

Grattis Misslion!!! Jag rapporterar till Johan, så får du din vinst så småningom!

God Jul alla!

Har som målsättning att hålla vikten över helgerna men..............

• Veteran
    8115 inlägg
    16 december 2020 12:38

Väntar på Havets rapport!

Nu går vi in på sista veckan! Blir spännande! Heja och Pepp till oss alla. yes

• Veteran
    2322 inlägg
    16 december 2020 13:17
    Bella50 skrev den 16 december 2020 10:52

Vi ger aldrig upp...eller hur? Grattis till oss alla tycker jag.

Allt gott framöver...det behövs 👋👋

nej vi ger inte uppheart

• Veteran
    6834 inlägg
    16 december 2020 16:12

77 kg 

• Veteran
    8115 inlägg
    16 december 2020 18:00

Så, då har alla rapporterat!

Hur ser ni på fortsättning efter nyår? Hade tänkt mig att denna grupp skulle få förtur. OK? Men tänker utöka antal deltagare lite. Dock tror jag inte att jag vågar mig på lag, men jag har ju lite tid att fundera på.

Här kommer lite tankar runt regler:

Anmälan med vikt senast onsdag ? kl 24. De första 20 är garanterade att vara med. Deltagarna från före jul har förtur.

Viktrapportering ska ske senast på onsdagar kl 24, men ni får väga er när ni vill.

Sen får jag se hur tungrott mitt system blir, kanske kan jag ta in fler deltagare i skifte av 4-veckorsetapp,

Den som inte lämnat vikt 2 veckor åker ut, och vid nästkommande 4-veckorsperiod kan en ny deltagare komma in.

Vi delar inte upp oss i lag utan är en stor grupp, om jag inte hittar ett sätt att redovisa grupper.

Tävlingen pågår i 4-veckorsetappar.

Matdagboken delar ut pris bäst

-efter varje 4 veckors period får vinnaren: 3 månaders plusmedlemsskap

-efter 24 veckor får vinnaren, som då ska ha varit med sen start och rapporterat varje vecka: 1 års plusmedlemsskap

• Mycket engagerad
    227 inlägg
    16 december 2020 18:51

Jag är jättegärna med en fortsättning, är tacksam för att du håller ihop det Babs2. 💐

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    16 december 2020 19:13

Jag är också gärna med på en fortsättning :) 

• Veteran
    4110 inlägg
    Redigerad: 16 december 2020 19:44

Räkna in mig också...behöver säkert det efter helgerna. 

Vis från tidigare år ..så blir det lite för mycket av det goda...lite för ofta ...vilket syns på skalan efteråt.

• Utmärkt medlem
    713 inlägg
    Redigerad: 16 december 2020 19:49

Jag vill också vara med i fortsättningen och tycker reglerna låter jättebra. Behövs ingen lagindelning för min del, det är bra som det är nu. 

Det kan väl vara lämpligt med anmälan och invägning onsdagen den 13 januari, eller?

Tack för fint jobb, Babs heart

• Mycket engagerad
    367 inlägg
    17 december 2020 00:06

Jag hänger gärna på i fortsättningen ,Kilo att gå ner.Jag behöver ingen lagindelning tycker Babs sköter detta perfekt, Tack för jobbet Babs heartyes

• Veteran
    4110 inlägg
    Redigerad: 17 december 2020 07:22

Idag står vågen " på min sida"...efter en dag hos syrran , där jag hade noll koll på balansen.

Den siffran hade jag velat haft igår på invigningen...men JAG vet hur det brukar pendla på mig.

Önskar er en bra dag i livet...utan stress...det blir Jul ändå.🌹