icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad! Biggest Looser Våren 2023

Veteran
8081 inlägg
1 januari 2023 15:02

Här surrar vi om vad vi vill 

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    12 april 2023 08:16
    MAS63 skrev den 11 april 2023 19:41

Vilka är era tankar om kvällsätande? För min del är det ✅ okej, men jag strävar alltid till att se till att jag slutar äta minst 2 timmar före 🥱 läggdags. 

Har inget val slutar men 19.00 eller 20.00 så blir det sent för det går inte alltid att få en paus på kvällen hos oss. 

• Veteran
    4094 inlägg
    12 april 2023 08:31

Påsken är över...och den "klarade " jag med bravur. Bra där BELLA  yes

• Veteran
    2322 inlägg
    12 april 2023 09:24

alldeles för mycket sötsaker ,vännerna hade med sig ,men de är försöka ta nya tag.Finns de hemma kan jag inte låta bli. NU FINNS INGET KVAR AV DE SÖTA.

• Veteran
    2214 inlägg
    12 april 2023 15:02
    pralin skrev den 12 april 2023 09:24

alldeles för mycket sötsaker ,vännerna hade med sig ,men de är försöka ta nya tag.Finns de hemma kan jag inte låta bli. NU FINNS INGET KVAR AV DE SÖTA.

Nu har jag lämnat sötsakerna som alla hade med sig och åkt hem. Inte var dag man fyller år men det kan ha blivit mycket firande.

men det är dags för nya tag idag och bara att kämpa på nu.

• Veteran
    2322 inlägg
    13 april 2023 09:06

tänk nu gick jag ner lte för jag skippade de söta. Och de var inte lite som åkt in.  Men nu lite andra saker som får åka in. Men lite svårt äta har tappat en brygga så de blir lite svårt tugga,  Men de finns saker som man kan ta till som är lite lättare ät tugga.  Detta blir en kostnad som inte jag tänkt mej,men de är som de är. Nu kaffe 

• Veteran
    8081 inlägg
    13 april 2023 09:43

Resultaten finns nu på vikttråden!

• Veteran
    4094 inlägg
    13 april 2023 21:31

Delad första plats denna gång . Starkt jobbat av båda...påsk och allt.yes

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    16 april 2023 17:28

Weekenden är förbi och jag hoppas den gått bra för er alla. Här kör jag ännu säkert på vägen så viktresan fortsätter framåt i sakta mak. Måndag och tisdag kvar inför nästa vägning. Hoppas igen på ett litet minus. Ett litet minus är bättre än inget alls!

kämpa på alla BL kumpaner , nu kör vi !

• Veteran
    2322 inlägg
    17 april 2023 10:12

ny vecka. Har varit mycket med allt nu ett tag.  I morgon tandis får se vad hen hittar på,med mina tänder. Men de är i morgon nu är de denna dag först. Måste tänka till att inte ta nåt söt.  smiley

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    17 april 2023 16:55

Tiden går så himla fort tycker jag. Har fått ner vikten till lägsta vikt och förhoppningsvis håller det i sig tills på onsdag.

Mitt mål är ytterligare -5,4 kg fram till 1 juni och därefter kanske ytterligare något kilo till slutdatum för BL. Har en utmaning under sista veckan! Semester med All Inclusive i Grekland och har redan nu börjat mentalt förbereda mig för att det inte skall bli katastrof med vikten under veckan.

Halva tallriken med sallad, fokus på kött, fågel och fisk, undvika friterad mat och äta lagom tills jag är mätt. Omelett till frukost hoppas jag också att det finns. 

Men än är det lång tid kvar tills dess. Nu kämpar vi på så att det blir ett bra resultat på onsdag!