icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Chat Biggest Looser 2025

Veteran
8081 inlägg
26 december 2024 19:18

Här kan vi surra om vad vi vill.

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    30 april 2025 10:50

Önskar er alla en trevlig Valborg 🎶🔥🎶

• Veteran
    8081 inlägg
    30 april 2025 12:51

Trevlig Valborg

• Veteran
    8081 inlägg
    4 maj 2025 09:31

Hoppet är en ny medlem! Välkommen! hjärta

• På gång
    19 inlägg
    6 maj 2025 15:40

Tack för insläpp!

• Veteran
    4094 inlägg
    8 maj 2025 08:05
    Hoppet skrev den 6 maj 2025 15:40

Tack för insläpp!

Välkommen till bästa sajten ( enligt oss som hänger här) ✌️ Bella50

• På gång
    19 inlägg
    14 maj 2025 12:00

Undrar lite hur ni gör...

Hej!

Jag hoppade på kickstart    Men fick hoppa av. Jag klarade inte jobbet🙈. Kändes som om " hissen inte gick ända upp". Körde 5 dagar men gav upp, har sedan 1vecka bara egen matplan och fastar 1-2 dagar i vekan. Men jag vill börja med en färdig meny och funderar på Flexirarian-Dietisten Natalies meny.
    Hur gör  ni? Provat några färdiga menyer, och vad tycker ni om de? Jag är lite villrådig...

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    14 maj 2025 13:02

Hoppet jag har kört kickstarten flera gånger, passat mig. Sedan lägger jag upp egna menyer tar längre tid en än färdig måltidsschema. Sedan får man testa sig fram, jag har landat i cleaning-eating och medelhavskost med inslag av paelo. 

• Veteran
    8081 inlägg
    19 maj 2025 13:09

Bella kommenterade mitt besök hos mina sjuka vänner och vännen som fick stroke. Onekligen tänker man på om och när såna saker ska hända en själv. Det gör mig lite bedrövad att alla dessa 3 människor har levt rörliga liv, ätit bra och hållit vikten. Till skillnad från mig då! Jag borde skämmas.

Nu har jag gått med i Joint Akademy och har kontakt med en Fysioterapeut och har fått ett träningsprogram, som jag föjljer ganska bra:

• Mycket engagerad
    105 inlägg
    19 maj 2025 14:39

Du borde inte alls skämmas! Det är livets alla vägar, vissa har otur och är drabbade hårt medans andra klarar sig oavsett situation. Istället för o skämmas lägg de tankarna på att vara tacksam, tacksam att du slipper drabbas och att du nu tagit steg för att skydda dig ännu mer är riktigt bra gjort! Du är stark! Ge inte upp och var tacksam för allt bra och för allt du sluppit o slipper än. 

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 21 maj 2025 08:09
    babs2 skrev den 19 maj 2025 13:09

Bella kommenterade mitt besök hos mina sjuka vänner och vännen som fick stroke. Onekligen tänker man på om och när såna saker ska hända en själv. Det gör mig lite bedrövad att alla dessa 3 människor har levt rörliga liv, ätit bra och hållit vikten. Till skillnad från mig då! Jag borde skämmas.

Nu har jag gått med i Joint Akademy och har kontakt med en Fysioterapeut och har fått ett träningsprogram, som jag föjljer ganska bra:

Säger som yummy....skämmas ska DU inte....men visst kan det bli ett "wake up call".

För egen del så slutade jag äntligen röka efter min lillebrors död i lungca.. Fick det så nära inpå...och det där wake up -callet.

Sedan är jag både Tacksam & fundersam över varför just jag , i en barnaskara på 7 inte drabbats av varken  Ca eller hjärt/kärl- sjukdom. Inte än ska väl tilläggas. 

Inget ont som inte har nåt gott med sig...sägs det ju.

Tänker på dig babs2 ❣️