Hej Babs2. Jag är ute på en roadtrip sedan 10 dagar och har helt kopplat bort det där med vikten på onsdagar. Har missat de senaste två kontrollerna. Ber om utsäkt men upplever så mycket trevligt så jag tror det är värt det. Nästa onsdag är jag hemma igen och då får jag se vad den här friflygningen har inneburit. Vad den än visar så var det värt det. Jag njuter av campinglivet och vår vackra försommar.
Att lägga i lämnade vikter i mitt EXcellark och göra beräkningar och sortera tar inte sålång tid, men däremot att försöka jaga "syndarna" och skriva till dem tar tid
Nu ändrar jag regeln från 3 till 5 uteblivna vikter. Efter 5 stryks man!!!! Är det för grymt???
Vet man att man ska vara borta är det ju bara att tala om det och då skriver jag semester/bortrest eller pausar.
Nej, det är inte för grymt tycker jag.
Och man kan väl alltid anmäla sig på nytt när det passar bättre.
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Det blev ett plus denna vecka... Inte oväntat efter "fest" inatt = Orsak & verkan.
Livet är NU.... Och jag greppar det som kommer i den vägen. 👏👏
Lycka till med era siffror. 💪👌
Har uppdaterat trådar till Biggest lite, bla tagit bort ordet "våren", för vi fortsätter väl ???? Har också gjort en ny tråd för nyintagning.
Hej Babs2. Jag är ute på en roadtrip sedan 10 dagar och har helt kopplat bort det där med vikten på onsdagar. Har missat de senaste två kontrollerna. Ber om utsäkt men upplever så mycket trevligt så jag tror det är värt det. Nästa onsdag är jag hemma igen och då får jag se vad den här friflygningen har inneburit. Vad den än visar så var det värt det. Jag njuter av campinglivet och vår vackra försommar.
Har uppdaterat trådar till Biggest lite, bla tagit bort ordet "våren", för vi fortsätter väl ???? Har också gjort en ny tråd för nyintagning.
Ja, jag vill gärna fortsätta!
Och än en gång: tack för det arbete du lägger ner på gruppen! 🙏
Jag fortsätter gärna, tack för allt jobb du lägger ner.
Babs2.... Även om det gått "åt fel håll" på vågen...
så vill jag ändå hänga med såklart.
Fortsätter vi helt utan "semester" menar du??
Jag fortsätter också gärna tack 😃
Babs2.... Även om det gått "åt fel håll" på vågen...
så vill jag ändå hänga med såklart.
Fortsätter vi helt utan "semester" menar du??
Tänkte det! Den som vill får ta semester, säg till i så fall hur många veckor och lova att komma tillbaka
Att lägga i lämnade vikter i mitt EXcellark och göra beräkningar och sortera tar inte sålång tid, men däremot att försöka jaga "syndarna" och skriva till dem tar tid
Nu ändrar jag regeln från 3 till 5 uteblivna vikter. Efter 5 stryks man!!!! Är det för grymt???
Vet man att man ska vara borta är det ju bara att tala om det och då skriver jag semester/bortrest eller pausar.
Nej, det är inte för grymt tycker jag.
Och man kan väl alltid anmäla sig på nytt när det passar bättre.