icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Chat Biggest Looser 2025

Veteran
8185 inlägg
26 december 2024 19:18

Här kan vi surra om vad vi vill.

• Veteran
    1453 inlägg
    29 oktober 2025 13:39

Ha en fin allahelgona helg allihopa 🕯️❤️🍁😀

• Veteran
    5201 inlägg
    29 oktober 2025 14:01
    Monqi skrev den 29 oktober 2025 13:39

Ha en fin allahelgona helg allihopa 🕯️❤️🍁😀

Tack detsamma. Själv ska jag roa mig med att jobba och det kan ju också vara trevligt. <3 

• Veteran
    5201 inlägg
    29 oktober 2025 14:09

Bella50 Tror inte på några genvägar, för de finns inte <3 

• Utmärkt medlem
    725 inlägg
    30 oktober 2025 10:24

Tjingeling! Då är jag hemma igen och har på fem veckor dragit på mig massor med semesterkilon!

Nu måste jag bita ihop och stänga kakhålet, har gått upp massor på 5 veckors semester i värmen, både mat och dryck. Kylen gapar tom här hemma så det kräver eftertanke och försiktighet när jag kommer iväg för att handla.

Nu fryser jag, möttes av hällregn och kallt sådant igår kväll vid hemkomsten, bara 9 grader. Jag har haft underbart väder hela tiden med runt 24-26 grader dagtid och 19-21 nattetid, toppat förra veckan med 30 grader och milda fläktar. Det blev många bad i havet då. 

Hoppas det blir lite bättre väder här hemma nu och så hoppas jag ni alla mår bra. 

Trevlig kommande helg heart

• Veteran
    8185 inlägg
    31 oktober 2025 10:55

Välkommen hem Lovis!

• Utmärkt medlem
    725 inlägg
    31 oktober 2025 13:42
    babs2 skrev den 31 oktober 2025 10:55

Välkommen hem Lovis!

Tusen tack, Babs heart

Det har varit en helt ljuvlig semester, men nu är det dags att dra åt svångremmen och delta i BL wink

• Veteran
    1270 inlägg
    2 november 2025 10:37

Tack Bella, 

de där övningarna borde jag göra varje dag i förebyggande syfte. Numera gör jag det när det kommer, vilket är nästan varje dag. Ivf denna vecka kväll och morgon. 
    Låg inlagd f några år sedan , Vestibularis nånting. Men då mkt värre på alla sätt. 
    efter ytterligare undersökningar är det med yrsel o dålig balans tydligen ngt jag får leva med. Inte roligt för tillvaron känns lite otrygg.

Men det får ju gå..

Må gott så gott det går🌞😁

• Mycket engagerad
    442 inlägg
    10 november 2025 17:59

Har gått med värk från helvetet i höft o rygg i ca tre veckor. Trolig njursten, ikväll släppte det lite, jag hoppas att den har flyttat på sig eller kommit ut. Jag jublar lite försiktigt nu och håller tummarna att det inte kommer tillbaka.

• Veteran
    1453 inlägg
    12 november 2025 21:54
    klaraelv skrev den 10 november 2025 17:59

Har gått med värk från helvetet i höft o rygg i ca tre veckor. Trolig njursten, ikväll släppte det lite, jag hoppas att den har flyttat på sig eller kommit ut. Jag jublar lite försiktigt nu och håller tummarna att det inte kommer tillbaka.

Krya på dig, håller tummarna för att det ger sig nu 🥰

• Veteran
    1453 inlägg
    12 november 2025 21:56
    Lovis skrev den 30 oktober 2025 10:24

Tjingeling! Då är jag hemma igen och har på fem veckor dragit på mig massor med semesterkilon!

Nu måste jag bita ihop och stänga kakhålet, har gått upp massor på 5 veckors semester i värmen, både mat och dryck. Kylen gapar tom här hemma så det kräver eftertanke och försiktighet när jag kommer iväg för att handla.

Nu fryser jag, möttes av hällregn och kallt sådant igår kväll vid hemkomsten, bara 9 grader. Jag har haft underbart väder hela tiden med runt 24-26 grader dagtid och 19-21 nattetid, toppat förra veckan med 30 grader och milda fläktar. Det blev många bad i havet då. 

Hoppas det blir lite bättre väder här hemma nu och så hoppas jag ni alla mår bra. 

Trevlig kommande helg heart

Välkommen åter Lovis 😀 härligt att höra att du haft det bra, varmt o gott 🥰 vi är redan inne i halva nov, innan vi vet ordet av så är det jul o nyår, sen blir det ljusare igen och snart vår "hepp" ☀️❤️