Veteran
1682 inlägg
Är det några som vill hänga med på dagspromenad Tänker börja imorgon och gå Häng på!!! Fyll i tiden Får vi se hur många timmar vi gått varje vecka
myskatt, jag lider med dig och vet hur det känns. Jag skadade mitt knä för drygt 1,5 år sedan och då grät jag. Inte i första hand för att det gjorde så fruktansvärt ont som för att jag inte skulle kunna träna på väldigt länge. Det har tagit tid att komma tillbaka, men nu när jag både kan springa och gå så njuter jag av det och ingenting betyder mer än att kunna vara frisk och "hålla". Idag har jag sprungit det 10km-lopp som jag sprang för två år sedan, innan jag skadade mig, och det kändes SÅ bra att komma runt och dessutom göra det på en bättre tid, trots att jag är i sämre kondition och har lite mer vikt. Helt otroligt. Hoppas det kan peppa dig att komma vidare. Låt det ta tid för kroppen. Den kan återhämta sig, men det tar oftast mer tid än man har tålamod till. Kram
Det måste vara jobbigt myskatt, när det är så mycket pollen att du inte kan gå ut Hoppas att regnet kommer o rensar ur lite i luften Peppkram
Äntligen blev det en promenad i lugn o skon takt på 1 timma Plockade lite liljekonvaljer Skönt var det
Här vräker regnet ner. Har ingen lust att gå ut. Jag har varit på ett spinningpass idag. Det får räcka. :-)
En timmas promenad
Blev dränkt av ösregnet idag. En halvtimmes promenad och skorna var som fyllda ekor och jeansen dyvåta. Sedan stod vi och lyssnade på föredrag om diverse sevärdheter innan vi fick sitta ned utomhus i småregn och snålblåst. Hemma efter nästan 4 timmar. Fryser fortfarande. Nu sent. Snart natti natti.
1 timmes promenad
Ingen promenad men en cykeltur på 1timma
Här har vi haft regn hela tiden Kommer igång bara det blir uppehåll
Hej igen! Efter cirka 9 kilos uppgång sedan strax före jul, har jag nu bestämt mig för att registrera mina promenader igen. Det är den enda motion jag kan hålla på med p g a artros och diverse andra åkommor. Jag tappade helt sugen en bit in i maj, men jag har nu tänkt göra ett nytt försök och börja med att skriva in dem. Jag går mycket långsamt och stannar ofta i affärer på vägen Det vore roligt om någon annan ville komma tillbaka hit så jag får lite sällskap.