Veteran
1682 inlägg
Är det några som vill hänga med på dagspromenad Tänker börja imorgon och gå Häng på!!! Fyll i tiden Får vi se hur många timmar vi gått varje vecka
Heja Thyndra!!!
biggan1e, jag menar inte att du ska delta i aktiviteter med andra människor. Personen jag nämnde går på styrketräning själv (och med sin man ibland) och gör de övningar som blivit tilldelade. Funkar toppen!
Jag läste förresten idag att gelatin innehåller ett ämne som ingår och bygger upp ledbrosk och som därmed lindrar och även kan förebygga atros. Intressant.
Idag blev det en liten promenad till fiket och hem. Sedan en kort sväng efter solnedgången. Cirka 75 minuter inalles.
Jag har kommit igång ordentligt med promenaderna nu, och fördelen med att vara tung är ju att det ryker många flera kalorier än vad det gör när man är lätt.
Igår blev det 7 km med barnbarn i sittvagnen, nu så ska vi ut igen.
Pepp Alla, den bästa promenaden är den som blir av :)
Håller med dig, Thyndra! Låter verkligen bra med så lång barnvagnspromenad ur kaloriförbränningssynpunkt. Promenerade till mataffären näst längst bort. 85 min fram och tillbaka.Lite regn på hemvägen men nu åskar det och skurar, så det blir ingen kvällspromenad idag.
Jag har promenerat varje dag men hr svårt att se och skriva nu pga starr sö jag har inte skrivit varje dag. Hoppas ni mår bra i värmen-
Har tyvär glömt skriva här Börjar fylla i från igår 1 timmes promenad
Har tänkt ta en cykelsväng Fyller i sedan (om jag kommer iväg)
Kom i väg på cykelturen på 8km
Idag en timmas promenad
Jag har promenerat alla dagar utom en sedan sist.