Utmärkt medlem
861 inlägg
Jag gillar utmaningar, någon som vill hänga på? Blir i snitt lite drygt 5 km per dag, hur man lägger upp det hela och hur långt man själv vill gå per dag avgör man själv och när man går i mål under året beror på dig själv.
Vi skriver i tråden hur det går och hur långt vi gått när vi känner för det. Ska inte vara något tvång vi gör det här för att det är kul och peppar varandra 👟👟👟
Härligt Åsa79 min start dröjer pga en dunderförkylnig.
Härligt Åsa79 min start dröjer pga en dunderförkylnig.
Krya på dig!
Hej på er!
Jag har kommit 21,71 km (föredrar att prata km så här i början) på min vandring. Varje onsdag tänker jag rapportera min längd då jag rapporterar min vikt i en annan grupp och tänker att det kan bli en rutin. Hur går det för er andra? För mig är det svåraste just nu att komma ut genom dörren. Har jag väl passerat det hindret går det ganska bra även om det är motigt just nu. Lycka till allihopa!
Jag har försökt komma upp i 8000 steg / dag och har promenerat ca 21 km. ☺️ Ikväll blir det promenad med en vän. ☺️
Inte kommit igång riktigt ännu, hoppas det är okey att haka på när jag kommer igång, hela familjen är sjuk utom jag, inklusive 2 utflugna barn som jag åker å handlar åt, jobbar inte så tyvärr ingen "gratis" motion via jobb...
Instämmer m Russet, jag är oftast bara inne på MD då jag reggar vikten i min profil, BL samt annat forum, tänker att jag då lägger ihop veckan som varit och skriver här...
Vet ju att jag älskar att powerwalka bara jag kommer igång... just nu vräker snön ner å vårt lasarett drunknar i halkolyckspatienter, och de varnar faktiskt i media för halkan för gående i vår stad...massa is igår som frös till, och sen snö hela natten... men det är bara undanflykter, jag vet 😂 ska kämpa för att komma igång ❤
Monqi börja när det passar dig, jag har varit sjuk och inte heller kommit igång. Testade iaf negativt på PCR testet.
Vi har hela året på oss. 💐
Idag fick jag till en kort promenad bättre än ingenting.

Idag fick jag till en kort promenad bättre än ingenting.

Härligt!
En bit i taget är bättre än att stå still. Trevlig helg!
Första arbetsdagen efter julledigheten avklarad och en vecka med utmaningen.
Första veckan har jag avklarat ca 41 km och lyckats hålla ett snitt på ca 8900 steg/dag.
Första arbetsdagen efter julledigheten avklarad och en vecka med utmaningen.
Första veckan har jag avklarat ca 41 km och lyckats hålla ett snitt på ca 8900 steg/dag.
Bra jobbat, du har kommit en bit 🤗