Utmärkt medlem
861 inlägg
Jag gillar utmaningar, någon som vill hänga på? Blir i snitt lite drygt 5 km per dag, hur man lägger upp det hela och hur långt man själv vill gå per dag avgör man själv och när man går i mål under året beror på dig själv.
Vi skriver i tråden hur det går och hur långt vi gått när vi känner för det. Ska inte vara något tvång vi gör det här för att det är kul och peppar varandra 👟👟👟
Härligt Waza79 jag har börjat kommit igång igen och går delar till jobbet, rapporterar den sista i månaden.
Lycka till alla!
Härligt Waza79!
Jag har införskaffat ett par mjuka, sköna, Skecherskor, så att det blir ännu lättare att traska runt. Mina gamla skor är helt utnötta
Just nu står mätarställningen på 1281 km så jag har passerat Umeå.
Har dom skorna bra dämpning? Är på jakt efter ett par nya skor som inte är för varma, men bekväma att gå i.
Ja, det tycker jag. De är otroligt mjuka och för mig, som har breda fötter, känns de väldigt bra. Andra skor jag jag gillar är Saucony.
Hej Vänner
Litet livstecken
Slutet av maj samt början av juni har det varit mycket promenader. Allt finns lagrat i telefonen och en del överfört till excell ark.
Ej ännu hunnit skriva in det här.
Ha det bra, vi kämpar vidare mot målet i norr.
Sommarhälsningar från västkusten
Ja, det tycker jag. De är otroligt mjuka och för mig, som har breda fötter, känns de väldigt bra. Andra skor jag jag gillar är Saucony.
Tack! Jag har också breda fötter... Och bra jobbat med stegen! Du är långt före mig.
Pepp pepp!
Hej Vänner
Litet livstecken
Slutet av maj samt början av juni har det varit mycket promenader. Allt finns lagrat i telefonen och en del överfört till excell ark.
Ej ännu hunnit skriva in det här.
Ha det bra, vi kämpar vidare mot målet i norr.
Sommarhälsningar från västkusten
Härligt!
Vi promenerar på! Pepp pepp!
I juni kom jag igång igen, men fortfarande trött fick ihop 86,7 km iaf. Nu har man stängt tvärbanan så jag kommer de dagar jag börjar sent iaf gå ut till jobbet i Sickla. Vi får se hur jag får till det, men kommer gå mer än att åka buss.
Här går det sakta uppåt och jag har valt en annan väg, nu är jag lite söder om Kolmården.
Ja, det är struligt i trafiken under juli på många ställen i Stockholm, Digitalis. Tydligen går inga pendeltåg pendeltåg mellan Stocholm och Järfälla just nu. Skönt att läsa att du kommit igång med lite promenader, trots att du fortfarande är trött.
Nu summerar jag juni och ser att jag passerat Skellefteå.
Totalt 1461 km är avverkade.
Den här veckan blir det mycket utevistelse, men kanske inte så många steg. Hunden Nisse och jag åker på träningsläger, men jag ska i alla fall försöka få till någon timmes promenad per dag. Eftersom jag vet hur trött jag brukar vara på dessa läger så får jag nog dela upp det i flera kortare rundor.
Jag hoppas att den värsta värmen är ett minne blott och att vi får lite friskare luft framöver.
Gittan oj vad långt du har kommit Grattis och pepp. Är dom inte klar ute hos er med pendeln verkar vara en följetång varje sommar.
Under juni gick jag 109,5 km ganska nöjd. Totalt har jag gått 691 km t o m 30 juni .
Haft många resdagar under juni månad bröllop mm. Sista veckan tog jag det lite försiktigt imed gåendet på grund av värmen.
Ledarhunden har varit magsjuk (gräsätande hund) så jag har haft en mindre pigg följeslagare. Men nu är på gång igen: Det kommer bli svala väder denna vecka vilket jag tackar för.
Gittan Oj vad långt du hunnit, stort grattis.
Pep pep, till oss alla i gruppen får se vad juli månad ger i km.
Sommarhälsningar