icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Gå mellan Smygehuk - Treriksröset c:a 205 mil under 2022

Utmärkt medlem
860 inlägg
25 december 2021 19:09

Jag gillar utmaningar, någon som vill hänga på? Blir i snitt lite drygt 5 km per dag, hur man lägger upp det hela och hur långt man själv vill gå per dag avgör man själv och när man går i mål under året beror på dig själv.

Vi skriver i tråden hur det går och hur långt vi gått när vi känner för det. Ska inte vara något tvång vi gör det här för att det är kul och peppar varandra 👟👟👟

• Veteran
    1622 inlägg
    14 november 2022 12:34

Fina bilder, måste varit en fin upplevelse. 

• Veteran
    7560 inlägg
    15 november 2022 08:08

Vad härligt, Digitalis! Det var lite annat att promendera i det går novemberväder som vi har just nu. 

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    Redigerad: 17 november 2022 20:46

De har blivit många långpromenader nu. smiley Jag har tagit mig upp förbi Morjärv och kommit upp i 1518km. Plötsligt känns det som att målet närmar sig, kanske kommer jag fram i år ändå. smiley

• Veteran
    7560 inlägg
    20 november 2022 11:29

Toppen, Waza
    I Stockholmstrakten har det varit lite vanskligt att promenera det senaste dygnet, pga snöfall och halka. Tur att jag har ICE-Bugskängor smiley

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    Redigerad: 20 november 2022 17:18
    gittan52 skrev den 20 november 2022 11:29

Toppen, Waza
    I Stockholmstrakten har det varit lite vanskligt att promenera det senaste dygnet, pga snöfall och halka. Tur att jag har ICE-Bugskängor smiley

Usch ja bor i Stockholmsförort... Började dagen med att skotta fram bilen i en timme. Sen har de blivit 6,4 km totalt, promenad i snö och lite handling. Helt slut!

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    21 november 2022 22:26

Bra Wasa. Håller med att det är moddigt i Sthlm, lyckades ta mig till jobbet idag och även komma hem. Tvärbanan gick men oregelbundet. Får se imorgon hur det bli när det ska bli halare. 

• Veteran
    7560 inlägg
    28 november 2022 08:49

Nu har jag nästan nått Strömsund och traskar vidare söderut

Jag lär inte komma hela vägen hem till Stockholm innan årsskiftet, men jag räknar med att landa i närheten av Gävle

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    Redigerad: 1 december 2022 14:00

Jag har gått bra den här månaden fått ihop 290,46 km kommit lite söder om Kainulsajärvi, inser att jag inte når hela vägen men glad för sällskapet och ett sätt att bli sporrad. Inser att det som stoppade mig var en lunginflammation i april månad då blev det en lång uppförsbacke. Men året är inte slut än utan det är en månad till att gå långpromenader på. Min resa gav blodad tand. Har under året fått ihop 1729,69 km.

• Veteran
    7560 inlägg
    1 december 2022 19:37

Ja, det är mycket som kan sätta käppar i hjulet för våra mål. Kul att några av oss faktiskt har hängt med hela året, oavsett hur långt vi kommit. :)

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    1 december 2022 20:37

Håller med Gittan för mig är det en sporre...funderar lite på mål inför nästa år vet att jag kommer starta året med en operation. Vet inte hur lång rehabiliteringen blir, hoppas kunna gå direkt.