Utmärkt medlem
861 inlägg
Jag gillar utmaningar, någon som vill hänga på? Blir i snitt lite drygt 5 km per dag, hur man lägger upp det hela och hur långt man själv vill gå per dag avgör man själv och när man går i mål under året beror på dig själv.
Vi skriver i tråden hur det går och hur långt vi gått när vi känner för det. Ska inte vara något tvång vi gör det här för att det är kul och peppar varandra 👟👟👟
Traskar vidare på min resa
. Nu har jag passerat Brandstorp och närmar mig Munkaskog, har gått ihop 349km.
Här är en karta över vägen jag tänkte ta, befinner mig vid punkt A än så länge.
Pepp pepp allihop!!!
Vad kul!
Jag tappade lite fart förra vecka pga förkylning och är fortfarande lite seg. Hoppas att jag ska piggna på mig inom de närmaste dagarna och öka på stegen igen
Härligt Åsa79 jag travar sakta framåt 👟
Pepp pepp till alla ♥️
Förkylningen varade inte så många dagar så jag var snabbt ute på mina promenader igen.
Den här veckan tar jag tag i mitt stavande också, 2 korta rundor under veckan och en långpromenad på ca 10 km är inplanerade. Hoppas det soliga vädret håller i sig och att hälsan är med mig.
Nu har jag kommit till Laxå, Sveriges första ekoturistkommun.
Den här månaden blev det 129, 5 km och har precis kommit fram till lite norr om Jönköping, tänker välja östra sidan om Vättern. Hade hoppats på att hunnit upp till Gränna men en liten bit kvar.
Pepp till alla och bra kämpat.

(redigerad 2 april, missade reg stegen från 31 mars, märkte detta i mitt excell ark idag har justerat)
Mars månad blev de 119,8 km. Lite mer än februari månad. Totalt (Jan- mars) 364,10 km.

Sista veckan har vi ( Jag o Pepsi ledarhunden) bara gjort korta morgonpromenaden. Denna vecka bakslag på våren Ca 9 grader kalt och nordlig vind hela veckan. Daggs tempratur +2 till +5. i Söndags hade vi +13 på dagen och strålande solsken.
Dras med en förkylning som ej bryter ut.
Spännande att se hur långt vi kommer under april månad.
Pepp pepp till oss alla, bara att kämpa på !!!
De va ett tag sedan jag räknade ihop mina kilometrar. 465 km har jag avklarat, har passerat E20 vid Laxå och promenerar vidare genom skogarna upp mot E18.
Pepp pepp!!
Kul att se att vi är några som traskar på
Summering av februari-mars
Det blev en salig röra med promenaderna för mig.
Allt från drygt 17 km en dag till knappt 4 km en annan. Men det blir ett snitt på ungefär 10 km/dag.
Jag fick ihop 578 km och har passerat Lindesberg, en plats där min pappas släkt bodde.
Kanske kommer jag att närma mig Hudiksvall under april, men då får jag nog anstränga mig lite mer
Kom i tisdags ner till Madeira där solen skiner och det är runt 20 grader varmt. Igår blev det c:a 16 km och idag blev det runt 12 km, blev en hel del backträning både igår och i dag. Vissa backar är i 90 grader känns det som i lutningen.
Hoppas att du får en härlig vistelse där och lycka till med samlandet av steg