Utmärkt medlem
861 inlägg
Jag gillar utmaningar, någon som vill hänga på? Blir i snitt lite drygt 5 km per dag, hur man lägger upp det hela och hur långt man själv vill gå per dag avgör man själv och när man går i mål under året beror på dig själv.
Vi skriver i tråden hur det går och hur långt vi gått när vi känner för det. Ska inte vara något tvång vi gör det här för att det är kul och peppar varandra 👟👟👟
173 mil är avverkade och jag befinner mig i trakterna av Jockfall.
Här bor det 19 personer och platsen ska tydligen vara en av Europas bästa laxfiskeplatser.
Nu har jag ”bara” drygt 30 mil kvar och det hoppas jag klarar av under augusti, om benen bär mig och jag får hålla mig frisk.
173 mil är avverkade och jag befinner mig i trakterna av Jockfall.
Här bor det 19 personer och platsen ska tydligen vara en av Europas bästa laxfiskeplatser.
Nu har jag ”bara” drygt 30 mil kvar och det hoppas jag klarar av under augusti, om benen bär mig och jag får hålla mig frisk.
Wow! Bra jobbat!!
Gittan wow bra jobbat, här går det framåt. Senaste månaden gick jag nästan 20 mil och kommit lite norr om Arlanda. Pepp
Gittan wow bra jobbat, här går det framåt. Senaste månaden gick jag nästan 20 mil och kommit lite norr om Arlanda. Pepp
Pepp pepp!
Kul att du kommit i gång med stegandet igen, Digitalis. Hoppas att du mår bättre nu.
Tack Gittan jag kämpar på trots att jag är väldigt trött, längtar till min semester.
Under Juli gick jag 98,2 km. Totalt gått 788 km t o m 31 juli.
Haft många resdagar även under juli. Sista veckorna tog vi det försiktigt med gåendet på grund av värmen.
Pep pep, till oss alla
Sen sommarhälsningar
Klokt att inte ta i för mycket i värmen, Pia!
Jag har ungefär 11 mil kvar till målet så jag bör vara framme innan augusti är till ända. Trots värmen så har det blivit mellan 8 och 12 km/dag. Det har blivit kortare, men fler, rundor.
Då är jag framme vid Treriksröset!
Jag får nog ta mig ordentligt, för i morgon väntas snöblandat regn och bara runt 5 plusgrader.
Hoppas att jag får sällskap av någon av er andra under hösten.
Då är jag framme vid Treriksröset!
Jag får nog ta mig ordentligt, för i morgon väntas snöblandat regn och bara runt 5 plusgrader.
Hoppas att jag får sällskap av någon av er andra under hösten.
Wow!!! Grattis!!! Jag samlar fortfarande steg. Men har inte orkat räkna ihop dom på ett tag. Ska försöka ta tag i de inom snar framtid.