Utmärkt medlem
860 inlägg
Jag gillar utmaningar, någon som vill hänga på? Blir i snitt lite drygt 5 km per dag, hur man lägger upp det hela och hur långt man själv vill gå per dag avgör man själv och när man går i mål under året beror på dig själv.
Vi skriver i tråden hur det går och hur långt vi gått när vi känner för det. Ska inte vara något tvång vi gör det här för att det är kul och peppar varandra 👟👟👟
Gittan grattis
Jag har den här månaden fått ihop 25 mil den här månaden och kommi
Då är jag framme vid Treriksröset!
Jag får nog ta mig ordentligt, för i morgon väntas snöblandat regn och bara runt 5 plusgrader.
Hoppas att jag får sällskap av någon av er andra under hösten.
Stort Grattis Gittan !
Under Aug gick jag 113,6 km. Totalt gått 902,8 km t o m 31 Aug.
Haft många resdagar även under Aug.
Är nöjd med alla hundpromenader under Aug,
Nu, när höstluften är här, har mina promenader blivit både fler och längre. Under septembers första 9 dagar har det blivit 146 km.
Så jag tänkte att, i stället för att sitta kvar vid Treriksröset, börjar jag traska söderut ingen för att se hur långt jag kommer till nyårsafton.
Just nu befinner jag mig några söder om Vittangi och planen är att vara framme i Storuman i slutet av oktober.
Digitalis; med tanke på din Ölandsvecka så gissar jag att du kommit en bra bit norrut nu.
Vore kul att veta var i landet alla befinner sig just nu
Har varit riktigt tufft i livet ett tag. Har inte gått så mycket som jag hoppats på att göra. Men här kommer en uppdatering.
Ca 1121 km har jag gått ihop och jag närmar mig Norrlanskustens pärla enligt kartan.
Jag travar på sakta men säkert, kul idé att vända söderut igen. Jag har kommit till Ö-vik
Om jag kan hålla samma takt resten av året så borde jag vara hemma i Järfälla till årsskiftet, så jag siktar på det även om förkylningarna härjar runt omkring mig.
Något som påverkat antal steg i en positiv riktning är att vi är några grannar som brukar träffas vid 10-tiden och promenera tillsammans en timme.
Idag har jag precis passerat Gällivare och siktar på Storuman denna månad.
Jag önskar oss alla en trevlig helg och hoppas att vi har möjlighet att komma ut och röra på oss så mycket som vi kan/orkar under oktober.
Sep blev ganskabra gick 127,4 km. Totalt t o m 30 sep har det blivit 1031,2 km.
Är nöjd.
Har en förkylning sen 21 sep som inte ger med sig. Blir korta promenader de sista 10 dagarna. Hoppas på ett bra oktober månad.
Börjar bli rastlös när jag ej fkan / år motionera så mycket som jag vill.
Tålamod, tålamod.
Pepp och lycka till oss alla som kämpar på.
Jag har passerat Umeå och kommit upp i 1250 km.
Ca 718 km kvar till målet enligt kartan...