Då kör vi gång 2017 års Ica klassikern! Alla är välkomna att hänga på!
Ica Klassikern som sträckers sig över ett år och du gör det i ditt eget tempo under dom perioder som gäller för varje aktivitet!
Kravet är att man har ett ica kort, (det kostar endast 50 kr att göra denna klassikern).
Länk till Ica Klassikern: http://www.ica.se/klassikern/
1:a Vätternrundan: Cykel 30 mil, 10 april - 2 juli
2:a Vansbrosimningen: Simning 3000 m, 17 juli - 24 sept
3:e Lidingöloppet: Löpning/ gång 30 km, 9 okt - 10 dec
4:e Vasaloppet: Skidor/ stavgång 90 km 15 jan - 18 mars
Vasaloppet!
- Havet..........83,08 km
- SuperK........45 km
- madde65.....
- Tita.............94,9 km
- Arrietty.......
Lidingö loppet!
- Havet..........14 km
- SuperK........16 km
- madde65.....
- Tita..............26,3 km
- Arrietty.......
Vansbrosimmet!
- Havet..........1000 m
- SuperK........
- madde65.....
- Tita..............1000 m
- Arrietty.........3000 m
Vätternrundan!
- Havet...........87 km
- chicha..........11 km
- SuperK........ 305 km������
- madde65.....
- Tita..............30 km
- Arrietty.........109 km
Jag tror att slutdatum beror på när du startar, så att man har nio veckor på sig från sitt startdatum.
@ koppen Låter vettigt! Stämmer relativt bra för mig. Registrerade första cyklingen 11/4, men ett par dagar senare då hemsidan inte fungerade i början. Stämmer det för er andra?
På min sida står det 11/4-13/6. Jag började när utmaningen startade den 11/4.
Idag blev det en extra runda också. Är nu uppe i 157km, så lite mer än halvvägs 👌🏼
Blev 10 km cykel i helgen som var. Sakta men säkert tar jag mig nog framåt jag med... 56km nu...
Senaste veckan har det inte bliivt så mycket cykel. Först ett rejält migränanfall och sen ont i halsen och förkylning... Men innan det här brakade löst hann jag med ett spinnpass, så jag är upp i 154 km totalt! Halvvägs!
Som jag trodde knappt ingen cykling denna lediga vecka. Endast 2 km till affären hittills. Idag blir det ingen, men imorgon kan det bli en längre tur för att köpa ägg.
Är inte riktigt kompatibelt att cykla och vara ute i skogen med min hund för min del, blir mest i samband med jobbresor.
Vad duktiga ni andra är!
C.
Fuskar lite lugn trots mitt träningsförbud, på nått vis måste jag ju ta mig till affären när bilen är trasig.
Nu är jag uppe i 169 km.
Grr, datumet hoppar omkring och det är lästt att missa...idag när jag skulle registrera det jag cyklat igår och alltdå var tvungen att byta datum, lyckades årtalet hoppa över till 2017, det är andra gången det blir fel men förra var att 30 april blev 30 maj och det tänkte jag skulle gå att fixa genom att jag cyklar lika mycket 30 maj och reggar det som 30 appril... men 2017 är väl knappast klassikerna igån... det stör mig något alldeles gruvligt att det inte ser "snyggt" ut i min reggarrad!
Känns konstigt att man ska kunna ändra år och registrera i framtiden!
klassikern gäller ju bara i år och då skulle jag ju kunna fuska och böra regga löpningen nu i sommar tex. om det bara är att logga i framtiden.
Att registrera det jag gjort i går eller under en vecka jag inte haft möjlighet att lägga in förstår jag, men att kunna registrera det jag ska göa om en vecka, månad eller år ???
Ytterligare 25km!! Totalt 81km😊