Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Njutit av söndags-go’frukost
sitter med mitt citronvatten försöker vakna upp.
Promenerat 70min efter frukost 🚶♀️
Promenerat 70min efter frukost 🚶♀️
En rejäl promenad! Måste kännas skönt såhär efteråt. Själv är jag lat idag o kommer inte träna öht😁
Ser INTE fram emot morgondagens vägning😔. Har inte spårat ut helt med maten, men har glidit med ett däck, eller två, till fel spår. Jaja, den enda som stoppar ätbart i min mun är ju jag, såå... det är ju mitt fel.
Så lider vilodagen emot söndagsfinal på Farmen...detta program man både gillar och inte...men ändå vill se. Knäppt va?
Jag fick till 45 min på Attractbandet idag...lite längre och lite snabbare 👏👏
Nåväl, vår goda söndag avrundar vi med våfflor till kvällskaffet...i nyttigare tappning...inget 16:8 idag inte ...men det är mitt eget val en dag i veckan....-” De’ ska va’ gött å leva, annars kan de’ kvetta” ✌️🥰
Brukar inte ha ångest, men nu är det nog på gränsen. Jag har stoppat i mig alltför mycket, förutom det planerade.
Nu måste det bli nyordning! I morgon bitti gör jag en ny matplanering, den gamla har tagit slut. Vi har tänkt e-handla på tisdag, så det passar ju bra.
Bella: kan du dela med dig av receptet på mjölfri våffla?
Ser INTE fram emot morgondagens vägning😔. Har inte spårat ut helt med maten, men har glidit med ett däck, eller två, till fel spår. Jaja, den enda som stoppar ätbart i min mun är ju jag, såå... det är ju mitt fel.
Nya tag 💪
så var de ny vecka. Helgen var ok fast inget ute blev de. Skulle kunnat cykla inne men de blev inte. Får se denna vecka om de kan bli. Annars är veckan tom inga tider passa.
Nya tag 💪
Det går alltid att vända skutan och köra i rätt riktning trots motvind och dålig kompass
Du fixar det!