Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Kollade lite recept som finns bla 800 kcal och undrar om det är beräknat för en person eller glera. Undrar på grund av jag hittade en maträtt rullade aubergine men det står 300 gr feta ost o h det blir lite för mycket för en person. Har jag fel eller ?
Kollade lite recept som finns bla 800 kcal och undrar om det är beräknat för en person eller glera. Undrar på grund av jag hittade en maträtt rullade aubergine men det står 300 gr feta ost o h det blir lite för mycket för en person. Har jag fel eller ?
Om du kollar bredvid ingredienser så stå det antal portioner och där kan man ändra antal portioner. 🍆4️⃣
Om du kollar bredvid ingredienser så stå det antal portioner och där kan man ändra antal portioner. 🍆4️⃣ tack snälla det var det jag letade eftervoch såg inte tack
Håller helt med. Gjorde lite så i helgen...Först Fredagsmys...sen firade vi vår 35-årsdag och på söndag fanns lite gott kvar ...det blev +1,1 kg...som sitter hårt åt nu...men gjort är gjort.
Vågar knappt säga något i rädsla för att det ska börja gå dåligt igen, men förra veckan var rätt bra. Har inte haft en sådan bra vecka på länge. Har äntligen fått iväg vår överklagan gällande sonens Lss. Nu är det bara att vänta på svar...
här går de lite trögt. Men de är ta en dag i taget.
här går de lite trögt. Men de är ta en dag i taget.
ja så är det ny dag nya möjligheter ! Vi fortsätter ! heja heja
Här har det också gått trögt, nya tag nu 💪
Stämmer det att startvikten period 2 är vikten v 8????
onsdag v2 – onsdag vecka 6
onsdag v6– onsdag vecka 10
onsdag v10 – onsdag vecka 14
onsdag v14 – onsdag vecka 18
onsdag v18 – onsdag vecka 22
onsdag v22 – onsdag vecka 26
Stämmer det att startvikten period 2 är vikten v 8????
onsdag v2 – onsdag vecka 6
onsdag v6– onsdag vecka 10
onsdag v10 – onsdag vecka 14
onsdag v14 – onsdag vecka 18
onsdag v18 – onsdag vecka 22
onsdag v22 – onsdag vecka 26
Jag funderade på det också tidigare idag.