Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Här har det också gått trögt, nya tag nu 💪
Ja så är det inte älta utan fortsätta nya tag lycka till heja heja
Nu förstår jag inte. Onsdag vecka 6 till onsdag vecka 10. Var kommer 8 in?
Nu förstår jag inte. Onsdag vecka 6 till onsdag vecka 10. Var kommer 8 in?
Ni har fastnat i tabellen?? Den kapar jag så att bara senaste veckan finns med, mendet är kanske missvisande. Ska se hur det ser ut om jag tar med hela perioden. Återkommer, tabellen finns i datorn och jag ditter med plattan nu.
Nu har jag lagt in en ny tabell i vikttråden, men det fattas en kolumn, differensen mellan vecka 6 och 10, den kommer när ni vägt er- Just nu orkar jag inte mer, det dj,,,as, bla måste jag logga in femtielva gånger.
God natt och lycka till!
Vikten fortsätter röra sig neråt 😁 Nu känns målet inom räckhåll, men är inte där än. Sen återstår att se om jag kanske omvärderar mitt mål och fortsätter lite till och sätter ett nytt mål. Och hur ska jag göra med Biggest när jag når mitt mål? Kanske vara kvar då för att peppa mig själv att hålla vikten.
Nu har jag lagt in en ny tabell i vikttråden, men det fattas en kolumn, differensen mellan vecka 6 och 10, den kommer när ni vägt er- Just nu orkar jag inte mer, det dj,,,as, bla måste jag logga in femtielva gånger.
God natt och lycka till!
Lugn ,bara lugn babs. teknikens under...eller vad man ska säga ...underbart är det inte när det strular...det är då säkert.
Det är ju det som tar sådan tid i anspråk...DIN tid....men det ordnar sig ska du se.
PEPP
Rester av helgen som gick..+0,4 ...
men om man betänker att jag vägde +1,1 kg efter firandet ...så är jag nöjd att ha korrigerat det till "bara" +4hg på 2 dygn.
Blev förvånad att jag stod still från förra vecka, borde ha gått upp då jag börjat äta igen. Men det kommer nog ett bakslag nästa vecka, är beredd.
Ny vecka men nya utmatningar 💐
min vecka var inte alls bra, men nu är de ny vecka hoppas kunna få till.
Idag kom några inspirations böcker som jag beställt på bokrean. Jag har dålig fantasi för mellanmål.
Älskar att bläddra i kokböcker och använder gärna böcker med söker även på nätet när jag gör min veckoplanering 📚