Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Ny vecka / nya val. LYCKA TILL allihop
hoppas få till de nu.
Bella, vilka bilder du hittar. Jag inte bara log, jag skrattade!!! Underbar bild. Tack
Ny vecka / nya val. LYCKA TILL allihop
😆 Kul bild! Önskar dig en bra vecka!
😄😄😄😄vad kul att det uppskattades. Lite mer sånt behövs ...👍
Bra socialen, en vecka kan man vara borta men efter 2 åker man ut. Det gör ju inget om du har gått upp, registrera i alla fall! Nu har jag ju inget utgångsvärde på dig för nästa period och tar nog vikten vecka 9.
Ok jag vägde 79,5 i onsdags om du vill föra in i efterhand. Men du får ny vikt på onsdag från mig
Dan före dan...vägda`n här. Alltid lika spännande...och lite "oroligt".
Jag har nu kört Bellas 5:2-metod i 1 månad...jag skrev om det på min blogg ,
" en månad sedan "...och jag är nöjd med -2kg...men framför allt att slippa registrera maten alla dagar.
Jag har gjort det för det allra minsta plus från föregående dag...men nu har jag satt en övre viktgräns på 72 kg , innan jag måste regga.
Vilken tur att jag slapp idag också...för det är just nu den största vinsten...
Igår åt vi VEGObiffar...och idag blir det Viktväktarsoppa...så passande
Redan Onsdag....vägdag....och även om det inte blev minus så slipper jag regga maten...vilket är den största vinsten just nu.
Lycka till allihop
så var man vägd. Sakta går de men bara jag inte går upp massor. I går var jag ute lite längre med "röda faran" min rollator. gick en bit stanna,hade en rikt märke jag skulle till. Så de är bara försöka i dag med.blev ca 20 min fram otillbaks.
Heja Pralin. Jag ska ta mig en tur idag eftersom solen skiner.
Efter 3 veckor med c-papen bestämde jag mig för att tacka för lånet och be att min dr skulle skriva remiss för bettskema. Fick tid till igår (4 veckor efter första besöket) och träffade samma tjej som första gången. Hon övertygade mig om att testa fler masker inte minst genom att hon tittade på hur masken satt, konstaterade att det läckte och att hållaren satt fel, var fel storlek. Fan fan fan varför gjorde hon inte så görsta gången bara frågade hur jag kände, jag en amatör som inte visste HUR det skulle kännas. Hem gick jag med ny hållare och 2 olika masker, som satt tajtare på näsan.
I natt har jag sovit över 5 timmar med i snitt 0,9 andningsuppehåll per timme. Blev torr i näsan men jag hittade en oöppnad flaska Nosoil. Det slutade med att jag blev täppt i näsan och började sndas ut genom munnen. Då tog jag sv mig masken och somnade utan. Funderar på hur jag ska framföra kritik och beröm. I natt ska jag prova den andra masken.