Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
så var man vägd. Sakta går de men bara jag inte går upp massor. I går var jag ute lite längre med "röda faran" min rollator. gick en bit stanna,hade en rikt märke jag skulle till. Så de är bara försöka i dag med.blev ca 20 min fram otillbaks.
Heja heja...lite är bättre än inget...varenda gång. Ta med dig gubben på promenaden , så du inte blir rädd att ramla och spänner dig .
Pepp i massor
Idag har jag vårstädat växthustaket...och hela utsidan, ställt ut en del krukor ( fortfarande tomma) några med övervintrade växter.
Gubben hjälpte till med Loppistaket , som är svårare att komma till för mig. Så gott det känns för allt som blir gjort inför säsongsstarten.
Det brukar bli bråttom när väl värmen kommer...då vill man ställa ut möblerna direkt.
Hoppas ni haft en fin dag i livet . Det har jag..
så var man vägd. Sakta går de men bara jag inte går upp massor. I går var jag ute lite längre med "röda faran" min rollator. gick en bit stanna,hade en rikt märke jag skulle till. Så de är bara försöka i dag med.blev ca 20 min fram otillbaks.
Heja heja...lite är bättre än inget...varenda gång. Ta med dig gubben på promenaden , så du inte blir rädd att ramla och spänner dig .
Pepp i massor
bella gubben går sin vända så vi får lite egen tid. Han går längre o fotare.
blir försöka i dag med ta en vända med "röda faran" synd de är mycket trafik genom byn.
blir försöka i dag med ta en vända med "röda faran" synd de är mycket trafik genom byn.
Röda faran låter inte bra, jag kallar min för Buggattin♥️😁
Hej på dej du och återigen tack Bella för alla härliga bilder.l natt sov jag drygt 9 timmar med i snitt 1,9 apneer per time (hade skrivit 19). Det betyder att jag i natt haft totalt ungefär så många apneer som jag tidigare haft per timme. Den mask jag provade igår natt satt bara under näsan och det försöket slutade med att jag blev så fruktansvärt torr i munnen. Den jag provade i natt täckte munnen ochså och torr blev jag inte. Nu känner jag mig verkligt optimistiskt. Det hjälper att vara envis, fast jag hade tänkt ge upp.
Idag är det - 4C kallt igen och lite vitt puder på marken...får uppdatera min agenda...blir inte mycket utefix nu nä...men jag hittar alltid på nå`t
Startar med en "Attractiv" promenad på bandet...där tänker jag så bra och lägger upp mina dagliga planer.
Att man efteråt känner sig nöjd med sig själv...ger ju en god eftersmak
Vikten hoppade upp hela + 7 hg sedan igår...men orsaken är vätska...då jag fick kraftiga trängningar igår kväll och drack c:a 2 liter citronvatten...som stannade .
Hoppas det släpper idag och jag väger som vanligt imorgon.
Njut av er Helg...här skiner solen över trätopparna. DET är glädjande.

Tack Bella för alla underbara morgonleenden
måste döpa om min "röda faran" har ni nåt tips. ?