icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser våren 2021 Avslutad

Veteran
8085 inlägg
10 januari 2021 09:56

• Veteran
    4095 inlägg
    17 mars 2021 12:04
    pralin skrev den 17 mars 2021 09:09

så var man vägd.  Sakta går de  men bara jag inte går upp massor.  I går var jag ute lite längre med "röda faran" min rollator. gick en bit stanna,hade en rikt märke jag skulle till.  Så de är bara försöka i dag med.blev ca 20 min fram otillbaks.heart

Heja heja...lite är bättre än inget...varenda gång. Ta med dig gubben på promenaden , så du inte blir rädd att ramla och spänner dig .

Pepp i massor yes

• Veteran
    4095 inlägg
    Redigerad: 18 mars 2021 08:23

Idag har jag vårstädat växthustaket...och hela utsidan, ställt ut en del krukor ( fortfarande tomma) några med övervintrade växter.

Gubben hjälpte till med Loppistaket , som är svårare att komma till för mig. Så gott det känns för allt som blir gjort inför säsongsstarten.

Det brukar bli bråttom när väl värmen kommer...då vill man ställa ut möblerna direkt.

Hoppas ni haft en fin dag i livet . Det har jag..yes

• Veteran
    4095 inlägg
    18 mars 2021 08:26

• Veteran
    2322 inlägg
    18 mars 2021 08:42
    Bella50 skrev den 17 mars 2021 12:04
    pralin skrev den 17 mars 2021 09:09

så var man vägd.  Sakta går de  men bara jag inte går upp massor.  I går var jag ute lite längre med "röda faran" min rollator. gick en bit stanna,hade en rikt märke jag skulle till.  Så de är bara försöka i dag med.blev ca 20 min fram otillbaks.heart

Heja heja...lite är bättre än inget...varenda gång. Ta med dig gubben på promenaden , så du inte blir rädd att ramla och spänner dig .

Pepp i massor yes    bella gubben går sin vända så vi får lite egen tid. Han går längre o fotare.  

• Veteran
    2322 inlägg
    18 mars 2021 08:44

blir försöka i dag med ta en vända med "röda faran" synd de är mycket trafik genom byn.heart

• Veteran
    8085 inlägg
    18 mars 2021 10:47
    pralin skrev den 18 mars 2021 08:44

blir försöka i dag med ta en vända med "röda faran" synd de är mycket trafik genom byn.heart

Röda faran låter inte bra, jag kallar min för Buggattin♥️😁

• Veteran
    8085 inlägg
    Redigerad: 19 mars 2021 09:11
    Bella50 skrev den 18 mars 2021 08:26

Hej på dej du och återigen tack Bella för alla härliga bilder.l natt sov jag drygt 9 timmar med i snitt 1,9 apneer per time (hade skrivit 19). Det betyder att jag i natt haft totalt  ungefär  så många apneer som jag tidigare haft per timme. Den mask jag provade igår natt satt bara under näsan och det försöket slutade med att jag blev så fruktansvärt torr i munnen. Den jag provade i natt täckte munnen ochså och torr blev jag inte. Nu känner jag mig verkligt optimistiskt. Det hjälper att vara envis, fast jag hade tänkt ge upp.

• Veteran
    4095 inlägg
    Redigerad: 19 mars 2021 07:58

Idag är det - 4C kallt igen och lite vitt puder på marken...får uppdatera min agenda...blir inte mycket utefix nu nä...men jag hittar alltid på nå`t

Startar med en "Attractiv" promenad på bandet...där tänker jag så bra och lägger upp mina dagliga planer.  yes

Att man efteråt känner sig nöjd med sig själv...ger ju en god eftersmak laugh

Vikten hoppade upp hela 7 hg sedan igår...men orsaken är vätska...då jag fick kraftiga trängningar igår kväll och drack c:a 2 liter citronvatten...som stannade .

Hoppas det släpper idag och jag väger som vanligt imorgon.

Njut av er Helg...här skiner solen över trätopparna. DET är glädjande.yesblush

• Veteran
    8085 inlägg
    19 mars 2021 09:20

Tack  Bella för alla underbara morgonleenden

• Veteran
    2322 inlägg
    19 mars 2021 09:40

måste döpa om min "röda faran" har ni nåt tips. ?