Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Rätt nöjd med dagen. Trots premiärgrill med kött, klyftpotatis, sås och chips har jag lyckats hålla mig väldigt sansad. Tackade nej till både öl till maten och glass efter, samt måttfullt med potatis. Men kanske får vara nöjd med +/- 0 på vågen denna vägning då jag började veckan med +1 kilo efter min vab-vecka
äntligen händer det grejer på vågen åt rätt håll
nu har jag gått ner -15,4 sedan 7/2-20
känns otroligt skönt 🤗
Varmt GRATTIS från mig
här går de inte. Men nytt försök igen då
Har varit hemma och vabbat sen förra invägningen. Känner att jag inte har någon energi och känner mig lite låg. Motivationen känns körd i botten, men har trots allt hållt mig inom mina kostregler. Och trots allt så visar vågen minus även den här veckan, - 0,5kg. Den här veckan va de extra välbehövligt med minus när man känner att psyket står och balanserar och hjärnan skriker - ät vad du vill...
Här är det inte speciellt positivt ....BELLA tack och bra med dina små bildinlägg som får mig att tänka efter .Trots det har jag tappat lite i motivationen tror Corona pandemin påverkar mig . Ibland hamnar jag lite i onyttig mat/snacks intag. Nu kommer Påsken blir inte mycket bättre för min del. Högtide släpper jag lite på återhållsamheten. Varför !!!! tydligen inte riktigt motiverad. Men håller mig kvar här och hoppas det skall vända. Målet är ju under 80 strecket till sommaren. Klarar/Klarar inte !!! Ja blir spännande att se.
Här är det inte speciellt positivt ....BELLA tack och bra med dina små bildinlägg som får mig att tänka efter .Trots det har jag tappat lite i motivationen tror Corona pandemin påverkar mig . Ibland hamnar jag lite i onyttig mat/snacks intag. Nu kommer Påsken blir inte mycket bättre för min del. Högtide släpper jag lite på återhållsamheten. Varför !!!! tydligen inte riktigt motiverad. Men håller mig kvar här och hoppas det skall vända. Målet är ju under 80 strecket till sommaren. Klarar/Klarar inte !!! Ja blir spännande att se.
Tack , jag tycker att lite pepp och positivitet hjälper mig framåt också. Mer nu än nånsin.
För egen del går det "bra" med mitt 5;2...jag ligger "stabilt" i vikt utan att regga varenda dag...det ser jag som en framgång...så är nog på rätt väg känns det som iaf.
Påsken blir det ju lite extraintag...men det är bara vikt "på tillfälligt besök"..för direkt efteråt blir det mitt vanliga upplägg igen.
önskar dig allt gott och hälsa S.
Plus igen! Och sen kommer påsken!
Bariatri...Vilka härliga citat från Nalle puh !