icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser våren 2021 Avslutad

Veteran
8085 inlägg
10 januari 2021 09:56

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    24 mars 2021 16:27

Vilket härligt kollage du skapat Bariatri. Jobbigt med hantverkare och problem med avstängningar, hoppas att arbetet går snabbare än förväntat. Astma som spårar ut är ett dilemma i dessa coronatider och extra kortison är verkligen inte kul. Hoppas att du mår bättre snart! Min astma har också spårat ur lite den här veckan, men har klarat mig hemma på min vanliga medicin. Tror att det för min del delvis beror på ett kraftigt uppsving av Al och hasselpollen senaste dagarna, astman blir sämre för mig även fast jag äter alergitabletter. Vi kämpar på, strävar framåt och grattis till att du nått ditt tredje delmål! Massa pepp! 

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    24 mars 2021 16:48
    Åsa79 skrev den 24 mars 2021 16:27

Vilket härligt kollage du skapat Bariatri. Jobbigt med hantverkare och problem med avstängningar, hoppas att arbetet går snabbare än förväntat. Astma som spårar ut är ett dilemma i dessa coronatider och extra kortison är verkligen inte kul. Hoppas att du mår bättre snart! Min astma har också spårat ur lite den här veckan, men har klarat mig hemma på min vanliga medicin. Tror att det för min del delvis beror på ett kraftigt uppsving av Al och hasselpollen senaste dagarna, astman blir sämre för mig även fast jag äter alergitabletter. Vi kämpar på, strävar framåt och grattis till att du nått ditt tredje delmål! Massa pepp! 

Samma här. Jag tar extra allergitabletter men astman beror nog delvis pga felmedicinerad då jag har en kombo av luftrörsvidgande och koprtison inhalation så periodvis är det svårt då jag gärna vill öppna upp innan kortison. Fick denna efter covid 19 förra påsken då mina inhalationer var för tunga pga lunginflammationen....
    Grötkänsalan börjar lägga sig så tank för omtanken. 
    Hoppas allt löser sig i er sjukstuga med och hoppas allergisäsongen som förutspårs bli explosionsartat  går okej för det är också jobbigt i dessa tider för hjälp tyvärr heart

• Veteran
    4095 inlägg
    25 mars 2021 08:47

Idag önskar jag det var igår...då hade jag kunnat rapporterat minus på vågen...men så är det.

Satt ärtskott för första gången idag...och tvättar lakan. 

• Veteran
    2322 inlägg
    25 mars 2021 09:42

får se om de är pollen eller förkylning på G  så får jag ta de då. De är några år sen jag hade känning av pollen o förkylning har ocå varit frånvarande.   Men de vissar sig.  Jag som ska till vc i morgon ta prov.  Sen vc på måndag ja vi får se  vad de blir.   Annars så försöker jag tänka till vad jag äter.heart

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    25 mars 2021 10:03
    Bella50 skrev den 25 mars 2021 08:47

Idag önskar jag det var igår...då hade jag kunnat rapporterat minus på vågen...men så är det.

Satt ärtskott för första gången idag...och tvättar lakan. 

Härligt med ärtskott, jag sätter både ärtor och gror alfalfafrön regelbundet.

• Veteran
    8085 inlägg
    25 mars 2021 10:07

Då är resultaten redovisade!

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    25 mars 2021 15:42
    babs2 skrev den 25 mars 2021 10:07

Då är resultaten redovisade!

Tack babs2! Nu stakar vi oss fram till nästa onsdag. Lycka till alla - We Can Do It!

• Veteran
    4095 inlägg
    Redigerad: 26 mars 2021 07:39

Jag njuter under resans gång...

• Veteran
    2753 inlägg
    26 mars 2021 08:02

Det lönar sig att träna 

Och idag på vägdagen så blev jag så glad att jag fick ropa på mannen så det stod rätt siffror 

min lägsta vikt sedan 2015-02 äntligen 

idag ska cykeln fram på tur 

motioncykeln är inte riktigt lika rolig 

kämpa på nu pepp 

• Veteran
    2322 inlägg
    26 mars 2021 09:41

näsan rinner hosta får se om de är pollen eller förkylning.  Känns så där.heart