icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser våren 2021 Avslutad

Veteran
8085 inlägg
10 januari 2021 09:56

• Veteran
    8085 inlägg
    19 mars 2021 22:07
    pralin skrev den 19 mars 2021 09:40

måste döpa om min "röda faran" har ni nåt tips. ?

Bugatti, Ferrarri låter väl flott och elegant

• Veteran
    4095 inlägg
    20 mars 2021 07:25
    pralin skrev den 19 mars 2021 09:40

måste döpa om min "röda faran" har ni nåt tips. ?

Varför inte Rolls Roys...med Smeknamnet "Rolle"

• Veteran
    4095 inlägg
    Redigerad: 20 mars 2021 07:53

Jahapp...idag börjar Let`s Dance...det blir kul att kolla på.

Igår fortsatte vi med att tvätta tak , hörnbrädor och vindskivor...ska göra klart boningshuset idag .

Jag är lite väl "vinglig" med mitt domnade underben för att stå så högt , men med denna platå går det bättre...och gubben är i närheten när jag går upp och ner.

Har blivit lite rädd att ramla efter höftoperationen, för snart 1 år sedan.

Fick besked från Parientförsäkringen att den nervskadan troligtvis är bestående...och ska bedömas för ersättning framöver.

Skulle nog hellre varit helt "frisk" i benet...

3 sidor klara...så det kan putsas fönster till påsk och och målas framöver.

Vi testade ett nytt recept från "56kilo"...Italiensk Mozarellakyckling...jösses vad gott

Det blir repris på den helt klart yesheart för -MAT de'e'mitt liv d ' se'

• Veteran
    2322 inlägg
    20 mars 2021 09:42

jag ska fundera på namn som är bra o lätt.  Ja ni här händer inte så mycket, har haft några dåliga dagar igen,blir så less,  Benen vill inte som jag vill men jag försöjer kämpa på endå.heart

• Veteran
    8085 inlägg
    Redigerad: 20 mars 2021 11:10

Bella, det var väl ett bättre besked än det förra. Klart att man helst vill ha ett normalt ben, men  en slant är ju ändå en tröst i bedrövelsen och ett slags godkännande.

Jag blitr så imponerad av ditt jobb med hus och hem.

• Veteran
    8085 inlägg
    20 mars 2021 11:14

Nu har vårdagjämningen passerats! Nu går det åt rätt håll! 😁😶😃

• Veteran
    4095 inlägg
    Redigerad: 20 mars 2021 19:32

Tack babs... Jo, de tror tydligen på både mig och den idrottsläkare som skrev ett bra uttalande efter undersökningen.

Kanske min stora lycka att just han tillkallades av den yngre läkaren som jag kom till.

Hur bedömde de dig ? Fick du invaliditetsersättning ? Det diskuteras ang mig...skrev handläggaren.

Jag är ju en jungfru, som aldrig sitter still långa stunder..som vill ha ordning och reda...vilket fjällgubben kan ha andra åsikter om (HAN är ett lättjefullt Lejon )...men han får hänga på...om än motvilligt ibland.... som idag...han tycker inte det är nödvändigt att skura tak m.m.men man ser olika på saker och ting.

JAG tyckte det behövdes...och det är nu vi orkar göra sånt...so why not ?

• Veteran
    8085 inlägg
    20 mars 2021 19:36

Jo jag fick någon form av invaliditetsersättning, men pga min "höga ålder" och antar jag , passerad bäst före, blev det inte så mycket och handikappgraden var ju inte så himla stor plus att hältan går att korrigera med sula. Jag var glad gör att få erkännande at något hänt.

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    20 mars 2021 21:37

Lördagslyx! Köttfärslimpa med baccon, brunsås och stekt broccoli 😋 

• Veteran
    2322 inlägg
    21 mars 2021 09:31

här föll man på köpe pizza i går kväll, Har kvar till i dag med.  Har mått dåligt under veckan,mest velat sova. Men får hoppas veckan som kommer blir bättre. heart