Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Ja vi kämpar på ! Är dock rädd för att ytterligare ett par vänner är på väg bort, ska kolla om de varit inne på matdagboken igår innan jag letar bland inläggen. Ha det bra och kämpa på, har man kommit in i rutinerna brukar det gå bättre..
Tack det samma rutiner är A och O för mig. 🌻
Ja vi kämpar på ! Är dock rädd för att ytterligare ett par vänner är på väg bort, ska kolla om de varit inne på matdagboken igår innan jag letar bland inläggen. Ha det bra och kämpa på, har man kommit in i rutinerna brukar det gå bättre..
Tack det samma rutiner är A och O för mig. 🌻
Så är det - strukturer, ordning och reda skall det vara
Tack babs2 för din insats åter igen !
Tack verkligen för jobbet du gör för oss stor stor KRAM babs2
Ha en finfin HELG allihop
Påskägget är pimpat med fjädrar...
Vackert!
så var lördagen här . Måste kolla lite recept får se om de funkar. Har liksom trillat av . Men jag ska påt igen
Sorry för frånvaron, haft en riktigt kass vecka matmässigt pga mens och dålig sömn. Men nästa vecka är jag på igen 👍
Bra socialen, en vecka kan man vara borta men efter 2 åker man ut. Det gör ju inget om du har gått upp, registrera i alla fall! Nu har jag ju inget utgångsvärde på dig för nästa period och tar nog vikten vecka 9.
Pepp på er alla
Trevlig helg
så i dag blir de kolla lite vad jag ska äta i veckan för att komma rätt.